برخورد جدی با متخلفان صنفی در قزوین
کد خبر: 4066203
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۹

برخورد جدی با متخلفان صنفی در قزوین

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون به ۳۶۶۳ فقره پرونده رسیدگی شده است که بخش عمده فعالیت‌های اداره کل طی تحولات اخیر در بخش کالا، خدمات و اصناف بوده است.

تعزیرات حکومتی

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین، علیرضا حسن‌پور، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۶۶۳ فقره پرونده وارد تعزیرات حکومتی شده که ۳۲۶۷ فقره مربوط به بخش کالاها و خدمات، ۲۵۱ پرونده در حوزه قاچاق کالا و ارز و ۱۴۵ فقره پرونده‌ در حوزه بهداشت، درمان و دارو بوده است.

وی ادامه داد: بازرسی‌های تعزیرات حکومتی و دستگاه‌های نظارتی علاوه بر توزیع‌کنندگان کلی کالا روی خرده‌فروشی‌های متخلف نیز به صورت جدی انجام شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین خاطرنشان کرد: حاصل عملکرد تعزیرات حکومتی به نظر مردم می‌رسد و متخلفان با نصب بنر و تعطیلی واحد صنفی به مردم معرفی شوند و در این مدت واحدهای تعطیل شده شامل انواع متعددی از اصناف از جمله  مشاور املاک، لباس فروشی، فروشگاه پروتئینی و قصابی، قنادی آرایشگاه بوده‌اند که برخورد با متخلفین با جدیت ادامه دارد.

حسن‌پور بیان کرد: آنچه در قالب قانون تعزیرات حکومتی، انجام می‌گیرد مربوط به سودجویان و سوداگرانی است که با تخطی از قانون و زیاده‌خواهی حق مردم را تضییع می‌کنند و از بازار اسلامی فاصله گرفته‌اند که این امر از سوی بازاریان منصف نیز محکوم می‌شود.

انتهای پیام
captcha