راه‌اندازی بوستان مادر و کودک در قزوین
کد خبر: 4071885
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰

راه‌اندازی بوستان مادر و کودک در قزوین

یک عضو شورای شهر قزوین از راه‌اندازی بوستان مادر و کودک خبر داد و گفت: این طرح باید پیوست همه بوستان‌ها باشد تا کودکان همراه با بازی در کنار مادرانشان اوقات فراغت غنی و خوشی را با حضور مربیان مجرب بگذارند.

اشدری عضو شورای شهر قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، فاطمه اشدری، عضو شورای اسلامی شهر قزوین، در جشن بزرگ «همای رحمت علی(ع)» که شب گذشته ۲۷ تیر در پیاده‌راه فرهنگی میدان آزادی برگزار شد، گفت: یکی از بارزترین صفات امیرالمومنین علی(ع) مهربانی‌ بود، ما به‌عنوان شیعه علوی باید مهرورزی، همدردی با هم نوع، گذشت، صداقت، راستگویی، خویشتنداری و پرهیز از دروغ را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

وی اظهار کرد: مهربانی را باید ابتدا از خانه با خانواده و فرزندانمان شروع کنیم و احترام را چاشنی مهربانی‌مان کنیم، در این صورت در تربیت فرزندانمان موفق‌تر خواهیم بود.

اشدری تصریح کرد: ما نباید فقط اسم مسلمانی و شیعه بودن را یدک بکشیم، شیعه واقعی پیرو راستین منش و سیره حضرت محمد (ص) و امیرالمومنین (ع) است در این صورت می‌توانیم فرزندانی علوی تربیت و تحویل جامعه دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش از راه‌اندازی بوستان مادر و کودک خبر داد و گفت: این طرح باید پیوست همه بوستان‌ها باشد تا کودکان همراه با بازی در کنار مادرانشان اوقات فراغت غنی و خوشی را با حضور مربیان مجرب بگذارند.

این عضو شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: چنین فضاهایی در تمامی مساجد، پایگاه‌های فرهنگی و بوستان‌ها شهر قزوین ایجاد شود تا مادران و فرزندان در کنار یکدیگر مهارت‌های زندگی را آموزش ببینید.

اشدری در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم شورا و شهرداری با این اقدام یک سهم هر چند کوچکی را در تربیت اسلامی و توانمندسازی کودکان شهرمان برداشته باشد.

انتهای پیام
captcha