کار تربیتی اثرگذار برای جوانان توطئه دشمن را خنثی می‌کند
کد خبر: 4072317
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰

کار تربیتی اثرگذار برای جوانان توطئه دشمن را خنثی می‌کند

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین گفت: امروز ما نیاز به‌کار تربیتی خوب و اثرگذار برای نسل جوان و به‌ویژه نوجوانان داریم چراکه دشمنان در کمین این انقلاب و جوانان آن هستند و از هر فرصت و برنامه‌ای برای به انحراف کشیدن نسل جوان استفاده می‌کنند.

بسیج دانش آموزی

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی بسیج دانش‌آموزی استان قزوین، سرهنگ رسولی‌فر، مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین، در جمع فرماندهان حوزه‌های بسیج دانش‌آموزی سراسر استان بیان کرد: امروز ما نیاز به کار تربیتی خوب و اثرگذار برای نسل جوان و به‌ویژه نوجوانان داریم.

وی افزود: دشمنان در کمین این انقلاب و موتور محرکه آن جوانان هستند و از هر فرصت و برنامه‌ای برای به انحراف کشیدن نسل جوان استفاده می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین تأکید کرد: باید با جهاد تبیین، روشنگری و بصیرت افزایی، افکار و برنامه‌های مخرب دشمنان را برای جوانان عزیز بیان کنیم و با برنامه‌ریزی دقیق و منظم به دنبال تربیت و توانمندسازی آن‌ها باشیم.

رسولی‌فر در این جلسه تصریح کرد: در بسیاری امورات و برنامه‌های فرهنگی، مذهبی، قرآنی و هنری می‌توانیم برنامه‌های مشترک و هدفمند را با آموزش و پرورش در سطح استان اجرا کنیم و از ظرفیت‌های متقابل استفاده کنیم.

وی اظهار کرد: تفاهم‌نامه همکاری در ۶ محور و با حدود ۳۰ عنوان برنامه با معاونت پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش تهیه و تنظیم شده است که به رؤسای مناطق ۱۴ گانه آموزش وپرورش برای اجرایی شدن، ارسال خواهد شد.

انتهای پیام
captcha