حمایت ۱۹۸۱ حامی از ۶۳۹ فرزند یتیم و محسنین در آبیک
کد خبر: 4076479
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۸

حمایت ۱۹۸۱ حامی از ۶۳۹ فرزند یتیم و محسنین در آبیک

رئیس کمیته امداد اداره آبیک گفت: در حال حاضر ۱۹۸۱ حامی بیش حمایت مادی و معنوی ۶۳۹ فرزند یتیم و محسنین را بر عهده دارند و طی سه ماهه نخست سال جاری بیش از ۸۳۳ میلیون تومان به صورت نقد و غیرنقدی به قرزندان معنوی خود مساعدت کرده‌اند.

محسنین

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان قزوین، مجید رشوند، رئیس کمیته امداد اداره آبیک، بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) طرح های مختلفی برای خدمت به نیازمندان تدارک دیده است که یکی از طرح هایی که مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته است، طرح اکرام ایتام و محسنین است.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۹۸۱ حامی بیش حمایت مادی و معنوی  ۶۳۹ فرزند یتیم و محسنین را بر عهده دارند و طی سه ماهه نخست سال جاری بیش از  ۸۳۳ میلیون تومان به صورت نقد و غیرنقدی به قرزندان معنوی خود مساعدت کرده اند.

رئیس کمیته امداد اداره آبیک اضافه کرد: از مجموع مبالغ کمکهای حامیان، بیش از ۶۰۹ میلیون تومان در طرح اکرام ایتام و بیش از ۲۲۳ میلیون تومان هم در طرح اکرام محسنین بوده است.

وی افزود: در مجموع طی سه ماهه نخست سال جاری بیش از پنج میلیارد و ۵۳۱ میلیون تومان کمک مردمی در قالب طرح های مختلف جمع آوری شده است که از این میزان بیش از ۱۳۹ میلیون تومان صدقه، ۸۴۵ میلیون تومان زکات فطریه عام و بیش از ۲۷ میلیون تومان نذز و قربانی بوده است.

رشوند بیان کرد: همچنین بیش از سه میلیارد و ۱۱۳ میلیون تومان از کمک های مردمی اطعام و افطاری، ۴۵ میلیون تومان در سرفصل سایر کمک های خاص، ۴۶ میلیون تومان طرح برکت، ۴۲ میلیون تومان تأمین معیشت نیازمندان و بیش از ۵۰ میلیون تومان هم در طرح همسفره (تغذیه کودکان) بوده است.

انتهای پیام
captcha