«جهاد تبیین» جزو رویکردهای اصلی سازمان تبلیغات اسلامی است
کد خبر: 4078908
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۳

«جهاد تبیین» جزو رویکردهای اصلی سازمان تبلیغات اسلامی است

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: مجموعه سازمان تبلیغات «جهاد تبیین» را جزو رویکردهای اصلی خود قرار داده است و همواره تلاش می‌کند با توجه به همین هدف برنامه‌ریزی کند.

پورآرین تبلیغات اسلامی

به گزارش ایکنا از قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین یوسف پورآرین، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین، در چهارمین جلسه ستاد مرکزی اربعین استان قزوین که امروز ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: مجموعه سازمان تبلیغات جهاد تبیین را جزو رویکردهای اصلی خود قرار داده است و همواره تلاش می‌کند با توجه به همین هدف برنامه‌ریزی کند.

وی با شاره به اینکه اجتماع فعالان حوزه اربعین با رویکرد جهاد تبیین جزو برنامه‌های اصلی ما در ایام اربعین است؛ گفت: سازمان تبلیغات قزوین با اعزام مبلغین و مداحان با محوریت جهاد تبیین برای مراسمات پیاده‌روی اربعین را در دستور کار قرار داده است.

پورآرین اظهار کرد: از دیگر برنامه‌ها قرائت زیارت اربعین به همراه عملیات‌های تبیینی در بیش از نود مسجد و محله است.

وی بیان کرد: اجرای مراسم برای بازماندگان اربعین و راه‌اندازی مواکب خدمت از دیگر برنامه‌ها است و نیز قصد داریم اجتماع اربعینی برگزار کنیم.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: در بخشی دیگر توزیع اقلام خوراکی و نذورات ماه صفر و ایام اربعین که جزو ابلاغ سازمان تبلیغات با همکاری جهاد کشاورزی است انجام خواهد شد.

پورآرین در پایان خاطرنشان کرد: از ظرفیت حداکثری مجموعه‌ها با همکاری ستاد اربعین استفاده خواهیم کرد تا اجرای مراسمات به نحو احسن انجام شود.

انتهای پیام
captcha