ارزش‌های حقیقی در سایه مبارزه با ظلم زنده می‌ماند
کد خبر: 4081959
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰

ارزش‌های حقیقی در سایه مبارزه با ظلم زنده می‌ماند

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی قزوین با اشاره به ضدیت انقلاب اسلامی و نظام سلطه گفت: انقلاب اسلامی پدید آمد تا انسان‌ها و مردم دنیا را به این سطح از باور و فهم برساند که جز در سایه مبارزه با نظام سلطه نمی‌توانیم ارزش‌های حقیقی و ذاتی را زنده نگه داریم.

شفیعی ها دبیر حزت موتلفه قزوین

محمدحسین شفیعی‌ها، دبیر حزب مؤتلفه اسلامی قزوین، در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، با بیان واقعه تاریخی و حادثه هشتم شهریور اظهار کرد: هشتم شهریور روز مبارزه با تروریسم نام‌گذاری شده تا یادآوری ایستادگی انقلاب اسلامی در برابر ظلم مستکبرین باشد.

وی افزود: علت اساسی تقابل میان تفکر انقلاب اسلامی و نظام سلطه در نگاه‌ آن‌ها به ارزش‌ها و ضدارزش‌هاست. انقلاب اسلامی به این علت به وقوع پیوست که شاهد بود نظام سلطه و امپریالیسم به دلیل قدرتی که برای خودش در سراسر دنیا ایجاد کرده حقایق و واقعیت‌های عالم را مطابق میل خود تعریف و تفسیر می‌کند. در حقیقت معنای ارزش و ضدارزش جابه‌جا شده بود که نمونه روشن و بسیار ملموس آن همین معنای تروریسم است.

شفیعی‌ها با اشاره به افکار و اعمال ظالمانه نظام سلطه خاطرنشان کرد: نظام سلطه تمام جنبش‌های آزادی‌بخش و انقلاب‌های مردمی را به‌زعم خودش تفسیر به تروریسم می‌کند و مجاهدان و آزادی‌خواهان را تروریست می‌نامد و برعکس، عناصر و ایادی زبون خودش که تحت سلطه او هستند و در همه جهان فساد می‌کنند، انسان‌های مبارز و آزادی‌خواه می‌نامد.

ضدیت انقلاب اسلامی و نظام سلطه

رئیس حزب مؤتلفه اسلامی قزوین با اشاره به ضدیت انقلاب اسلامی و نظام سلطه تصریح کرد: انقلاب اسلامی پدید آمد تا انسان‌ها و مردم دنیا را به این سطح از باور و فهم برساند که جز در سایه مبارزه با نظام سلطه نمی‌توانیم ارزش‌های حقیقی و ذاتی را در روی خاکی زنده نگه داریم. این تقابل و این ضدیت میان ما و نظام سلطه بعد از چهار دهه نه‌ تنها کمترین کاهشی پیدا نکرده است بلکه عمیق‌تر وجدی‌تر شده است.

شفیعی‌ها افزود: نظام سلطه امروز بعد از چهار دهه از پدید آمدن انقلاب اسلامی کاملاً حس می‌کند که رو به ضعف و افول است و آن شکوهی که داشت به‌مرور کاهش پیدا کرده و امروز دیگر حرف او خریداری حتی در میان دوستان و شرکایش ندارد. حوادثی که در اطراف ما می‌گذرد کاملاً این حقیقت را بیان می‌کند که به‌واسطه پایداری و صبوری که مردم ایران به خرج دادند؛ حقیقت روزبه‌روز تلالو بیشتری پیدا کرد.

وی یادآور شد: امروز می‌بینیم که علی‌رغم همه تلاش‌هایی که سلطه‌گران می‌کنند تا صدای حق را خاموش کنند، بیداری در اقصی نقاط شرق و غرب عالم رخ‌داده و مردم در کشورهای مختلف به این روشنایی رسیدند که به‌سادگی سخن باطل سلطه را نپذیرند و زیر بار حرف زور نروند.

شفیعی‌ها گفت: باور ما این است که بخش زیادی از این بیداری مردمی، مرهون پدیده انقلاب اسلامی است. امروزه می‌بینیم انقلاب اسلامی بعد از بیش از چهل سال در آمریکای جنوبی مورد توجه مردمی است که ارتباط دینی و فرهنگی چندانی با ما ندارند، یا در اقصی نقاط شرق عالم، هم همین‌گونه است و تنها اشتراک، اشتراک ذات پاک انسانی است.

سلام فرمانده نمادی از عمق نفوذ انقلاب اسلامی

وی با اشاره به تأثیرگذاری سرود سلام فرمانده اظهار کرد: ما این معنا را در گستره پهناور با انتشار سرود «سلام فرمانده» در یکی دو ماه گذشته شاهد بودیم. «سلام فرمانده» نمادی از نفوذ و عمق استراتژیک جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی در دنیا بود. این سرود چون برخاسته از نهاد پاک انسانی بود، در نقاط مختلف دنیا منتشر شد، فعالیت‌های مردمی شکل گرفت و هرکدام از اقوام و ملت‌ها با زبان خودشان این سرود را تکرار کردند.

دبیر حزب مؤتلفه قزوین تصریح کرد: روزی رژیم جنایتکار آمریکا هر زمان اراده می‌کرد ناوهایش در پهنه خلیج‌فارس مستقر می‌شد؛ ولی امروز چرا جرئت نمی‌کند سلاح‌های جنگی و ناوهایش را وارد خلیج‌فارس کند؛ همه این‌ها به خاطران تلاش و افشاگری‌هایی است که صورت گرفته و هوشیاری‌هایی که توسط مردم منطقه به وجود آمده است؛ بنابراین شکوه و وقار او شکسته شده که امروز ناوهایش صدها و هزارها کیلومتر دورتر از خلیج‌فارس مستقرند.

شفیعی‌ها اضافه کرد: آمریکا در خروج از افغانستان متحمل خفت شد و هرگز در خواب هم نمی‌دید که این‌گونه ذلیلانه و از روی ناچاری و بدبختی و بیچارگی مجبور شود افغانستان را ترک کند. سیاست‌های آمریکایی‌ها در عراق به شکست انجامیده هرچند شیطنت‌ها و حیله‌گری‌های آن‌ها مردم عراق را دچار تفرقه می‌کند اما آنچه از عراق مدنظر داشت هرگز نتوانست به دست بیاورد.

وی افزود: در یمن و لبنان و فلسطین هم همین‌طور، امروز آن رژیم جعلی، سگ دست‌آموز آمریکا؛ آن قدرتی را که در چهار دهه قبل داشت و همیشه شعار «از نیل تا فرات» را مطرح می‌کرد و ادعا داشت که این منطقه از آن اوست، در درون مجموعه سرزمین‌های اشغالی خود به‌شدت درگیر است و نمی‌تواند از دست نیروهای مبارز فلسطینی آسایش داشته باشد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گفت: امروز قدرت جمهوری اسلامی در دنیا و منطقه کاملاً اثبات‌شده است و شاهد هستیم که دنیای استکباری بدون اراده جمهوری اسلامی حداقل در منطقه هیچ کاری نمی‌تواند انجام دهد و این به برکت خون شهدایی است که در پس نگاه تروریستی آمریکا و قدرتمندان ظالم عالم خونشان به زمین ریخت.

شفیعی‌ها با بیان اینکه این‌ یک حقیقت انکارناپذیر است که انقلاب اسلامی هیچ‌گاه با نظام باطل و سلطه نمی‌تواند در کنار هم قرار بگیرد، اظهار کرد: مبانی انقلاب اسلامی و نظام باطل کاملاً در مقابل هم قرار دارند مگر اینکه در ماهیت آن‌ها تغییری ایجاد شود. تا زمانی که در آمریکا این تفکر تروریستی و برتری‌طلبانه وجود دارد این مبارزه باید ادامه داشته باشد تا به این وسیله بتوانیم شرایط را برای تحقق اراده الهی که حاکمیت مستضعفان بر روی زمین است فراهم کنیم.

انتهای پیام
captcha