آغاز پویش «حریم عشق» در استان قزوین
کد خبر: 4084540
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸

آغاز پویش «حریم عشق» در استان قزوین

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان قزوین از آغاز پویش «حریم عشق» برای تهیه بسته‌های معیشتی و ساماندهی نذورات مردمی به مناسبت اربعین سالار شهیدان برای جامعه هدف تحت پوشش سازمان بهزیستی استان خبر داد.

کمک خیرین

غفار رمضانی، معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان قزوین، در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین اظهار کرد: با عنایت به ماه صفر و اربعین سالار شهیدان، به‌منظور بهره‌مندی از ظرفیت مشارکت آحاد مردم، شرکت‌ها، سازمان‌ها ونهادهای دولتی و غیردولتی در تأمین و تهیه بسته‌های معیشتی و ساماندهی نذورات مردمی برای توان‌خواهان تحت پوشش بهزیستی، پویشی با عنوان حریم عشق از شانزدهم تا سی‌ویک شهریور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کمک‌های جمع‌آوری‌شده در اسرع وقت در اختیار مددجویان نیازمند شناسایی‌شده قرار خواهد گرفت، افزود: تمرکز اداره کل بهزیستی قزوین در این طرح، بر تأمین بسته‌های معیشتی و ساماندهی نذورات مردمی است. ادارات، مجتمع‌ها و مراکز بهزیستی در کلیه شهرستان‌ها آماده جمع‌آوری وسایل موردنیاز برای خانواده‌های بی‌بضاعت هستند.

رمضانی با دعوت از مسئولان کلیه شرکت‌ها، سازمان‌ها و نهادهای دولتی وغیردولتی و شرکای اجتماعی سازمان برای پیوستن به پویش حریم عشق ادامه داد: خیران، مؤسسات خیریه وهم‌استانی‌های عزیز می‌توانند از طریق روشهای ذیل کمک‌های نقدی خود را به حساب مشارکت‌های مردمی سازمان واریز کنند.

شماره کارت: ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۰۸۳۸۰۸۸
شماره حساب بانک مرکزی ۴۱۷۷۰۳۴۵۴۱۹۰۲۷۱۲
شماره شبا:۶۷۰۱۰۰۰۰۴۱۷۷۰۳۴۵۴۱۹۰۲۷۱۲
کد دستوری:#۱۲۳*

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی قزوین همچنین گفت: خیران محترم جهت اهداء کمک‌های غیر نقدی خود می‌توانند به آدرس‌های ذیل مراجعه فرمایند ستاد مرکزی و شهرستان‌های تابعه آماده دریافت کمک‌های غیر نقدی هم استانی‌های عزیز است.

شهرستان قزوین، خیابان سبزه میدان- روبه‌روی ورزشگاه تختی
شهرستان قزوین، خیابان تهران قدیم کوچه حمام پیر حصار، مجتمع شهید انصاری بهزیستی شهرستان قزوین
شهرستان البرز، خیابان امام حسن زمینهای شهرداری روبه‌روی داد گستری
شهرستان آبیک، میدان آزادگان ابتدای شهرک خرم نبش خیابان ارغوان
شهرستان بوئین زهرا، خیابان معلم غربی جنب اداره کار
شهرستان تاکستان، خیابان امام نبش چهارراه غفاری انتقال خون سابق
شهرستان آوج، خیابان امام کوچه سرو، روبه‌روی منایع طبیعی

انتهای پیام
captcha