سیاست آموزش‌و‌پرورش اقدامی و اقناعی است
کد خبر: 4089855
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳

سیاست آموزش‌و‌پرورش اقدامی و اقناعی است

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: سیاست آموزش و پرورش اقدامی و اقناعی است و هرجا که شرایط اقدام نبود تلاش کردیم ارباب رجوع را اقناع کنیم و در مسیر کار خود همواره شفافیت اجرایی داشتیم.

سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، نقی سیاهکالی مرادی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، در مراسم دیدار فرهنگیان برگزیده استان قزوین با وزیر آموزش و پرورش که چهارشنبه ۱۳ مهر در سالن اجتماعات آموزش و پرورش استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در سال جاری استان قزوین با هزار و ۶۷۰ واحد آموزشی، ۹ هزار و ۶۵۰ کلاس درسی، ۲۳۵ هزار دانش آموز، ۱۶ هزار و ۱۴۰ معلم فعالیت خود را آغاز کرده است و در آموزش و پرورش علاوه بر سیاست‌های اصلی خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دادیم و خود را مستخدم مردم می‌دانیم.

این مسئول بیان کرد: مدیران و مسئولین آموزش و پرورش روحیه خدمت به مردم را در دستور کار خود قرار دادند و تمام همکاران ما قانون‌گرا، قانونمند، متخصص و ساده زیست هستند و سلامت اخلاقی و اعتقادی همکاران همواره مورد توجه ما بوده است.

وی تصریح کرد: سیاست آموزش و پرورش اقدامی و اقناعی است و هرجا که شرایط اقدام نبود تلاش کردیم ارباب رجوع را اقناع کنیم و در مسیر کار خود همواره شفافیت اجرایی داشتیم.

وی با بیان اینکه تعهد و تخصص در انتخاب مدیران جدید لحاظ شد؛ خاطرنشان کرد: در راستای بازگشایی مدارس بازدید از مناطق محروم انجام شد که طی این بازدید توجه به مسائل اعتقادی و زیرساخت‌ها همواره مورد توجه بود.

سیاهکالی در پایان گفت: تلاش کردیم همواره تعلیم و تربیت را محور اقدامات خود قرار دهیم و از ورود اشفتگی به فضای آموزشی و تربیتی و همچنین از ورود دانش‌آموزان به فضاهای آشفته جلوگیری کنیم.

انتهای پیام
captcha