دشمنی با اسلام در نهاد آمریکا موج می‌زند
کد خبر: 4096951
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹

دشمنی با اسلام در نهاد آمریکا موج می‌زند

امام جمعه قزوین گفت: لحظه‌ای نباید از کید دشمنان غافل بمانیم، در نهاد و سرشت آمریکا کینه و دشمنی با اسلام ناب محمدی (ص) موج می‌زند و باید برای شکستن امواج طوفان‌ها و فتنه و جلوگیری از سیل آفت‌ها به سلاح پولادین صبر و ایمان مسلح شویم.

عابدینی امام جمعه قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین، در خطبه‌های نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب ما وارد دهه پنجم خود شد، این با تقوای الهی اتفاق افتاد؛ ستون خیمه انقلاب، اعتماد، حضور و حمایت مردم بوده و خواهد بود و هر روز محکم‌تر و با سرعت بیشتر به اهداف و مقاصد عالیه خود نزدیک می‌شود و انقلاب اسلامی هر روز بیشتر از گذشته اجانب و دشمنان را مأیوس می‌کند.

امام جمعه قزوین با اشاره به سالروز تسخیر لانه جاسوسی امریکا، تصریح کرد: امام خمینی (ره) این اقدام دانشجویان را در سال ۵۸ انقلابی بزرگ‌تر از انقلاب اول خواندند، چون امام راحل آینده‌های دور را هم می‌دیدند.

وی بیان کرد: امام خمینی (ره) امروز را هم دیده بودند، فتنه‌های آمریکایی را هم مشاهده کرده بودند، برای ایشان مشخص بود که باید با آمریکا آن‌گونه برخورد کرد، امام فرمودند باید آمریکا را زیر پا بگذاریم، ایشان فرمودند مقصد یک مقصد است و آن شکستن ابرقدرت‌هاست، تسخیر لانه جاسوسی به معنای تحقیر آمریکا بود و این تحقیر به موقع اتفاق افتاد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: در بخشی از بیانیه گام دوم انقلاب آمده است اگر آن روز، یعنی روزی که لانه جاسوسی تسخیر شد، چالش با آمریکا بر سر رسوا کردن لانه جاسوسی بود، امروز چالش بر سر نفوذ نامشروع آمریکا در منطقه است و باید به این نفوذ پایان بدهیم.

وی تأکید کرد: زمانی همه توان ما این بود که از دیوارهای لانه جاسوسی امریکا بالا برویم و آن‌ها را دستگیر کنیم اما امروز اراده کرده‌ایم آمریکا باید بساط خود را از منطقه برچیند و از منطقه خارج شود و این عزت و اقتدار مرهون اعتماد ملت به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

آیت‌الله عابدینی افزود: امام خمینی (ره) فرمودند به همه ملت و مسئولان ایران عرض می‌کنم چه در جنگ و چه در صلح بزرگ‌ترین ساده‌اندیشی است که تصور کنیم جهان‌خواران خصوصاً امریکا از ما و اسلام عزیز دست برداشته است و لحظه‌ای نباید از کید دشمنان غافل بمانیم، در نهاد و سرشت آمریکا کینه و دشمنی با اسلام ناب محمدی (ص) موج می‌زند و باید برای شکستن امواج طوفان‌ها و فتنه و جلوگیری از سیل آفت‌ها به سلاح پولادین صبر و ایمان مسلح شویم.

وی اضافه کرد: شهادت دانش‌آموزان در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ در دانشگاه تهران و هم شهادت دانش‌آموزان پیش از ۱۳ آبان، مناسبت‌های مهمی است که شاهد آن بوده‌ایم. این روزها هم شاهد هستیم دانش‌آموزان در حرم احمدبن‌موسی (ع) به شهادت رسیدند و ما به عزیزان دانش‌آموز که سهم بالایی در حماسه امروز در سراسر کشور و استان قزوین داشتند، شهادت دانش‌آموزان را تسلیت و تبریک می‌گوییم و امیدوار هستیم انتقام خون عزیزان از کسانی که شرارت می‌کنند، گرفته شود.

امام جمعه قزوین ادامه داد: منظورمان از کسانی که شرارت می‌کنند، آن‌هایی هستند که مردم را چه در فضای رسانه و چه در میدان حقیقی فریب می‌دهند و باید از آن‌ها انتقام گرفت و به آن‌ها فهماند که باید هزینه سنگینی برای شرارت‌هایشان بپردازند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: ریشه شرارت‌ها جای دیگر است و آن موشکی که باید تل‌آویو را هدف قرار دهد، فتنه را خاموش خواهد کرد و آن موشکی که باید امنیت سعودی‌ها را بر هم بزند، امنیت ملت ما می‌شود، آن موشکی که باید آمریکا و ناوهای هواپیمابر آن‌ها را از منطقه دور کند، باعث می‌شود در منطقه امنیت به وجود بیاید؛ بنابراین هر روز بیشتر احساس می‌کنیم که زمان انتقام خون سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی فرار رسیده است.

انتهای پیام
captcha