آیات قرآن در عصر حاضر توسط شهدا محقق شد
کد خبر: 4098692
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲

آیات قرآن در عصر حاضر توسط شهدا محقق شد

امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه گفت: اکنون ما به خاطر فعالیت‌های مخلصانه و مومنانه شهید طهرانی مقدم است که امنیت داریم؛ این شهید آیه «و اعدوا لهم مااستطعتم من قوه» را در عصر و زمانه ما تحت رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب به خوبی تحقق بخشید.

عابدینی امام جمعه قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین، در خطبه‌های نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد، با اشاره به سالگرد شهادت «حاج حسن طهرانی مقدم» اظهار کرد: در سالروز شهادت این مرد بزرگ که به پدر موشکی ایران معروف است قرار داریم، اکنون ما به خاطر فعالیت‌های مخلصانه و مومنانه آن شهید والامقام است که امنیت داریم و دشمنان نمی‌توانند هیچ غلطی علیه امنیت کشور ما انجام دهند، شهید طهرانی مقدم آیه «و اعدوا لهم مااستطعتم من قوه» را در عصر و زمانه ما تحت رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب به خوبی تحقق بخشید.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: در سالروز شهادت این عزیز گرانقدر ساخت موشک بالستیک فراصوت با قابلیت مانورپذیری، توان عبور از سامانه‌های پدافند دشمنان و شکستن رکورد سرعت اقدام بسیار مهم، راهبردی و ارزشمندی بود.

وی خاطرنشان کرد: آدم‌های فریب خورده، مغرض و منافق که در گذشته شعار می‌دادند و می‌گفتند «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران»، اکنون پای آمریکا، اسرائیل، عربستان و انگلیس را می‌بوسند تا آن‌ها کمکشان کنند که بتوانند شرارت‌هایشان را در مملکت ما ادامه دهند.

امام جمعه قزوین تأکید کرد: ما به آن‌ها می‌گوییم پیش از این چه غلطی کرده‌اید که اکنون بخواهید غلط جدیدی در مملکت ما بکنید؟ این مردم پای انقلاب و دین‌شان جان خود را گذاشته‌اند، عزیزانشان به شهادت رسیده‌اند، زحمت‌های بسیاری کشیده‌اند، از هیچ به قدرت بزرگ منطقه تبدیل شده‌اند، حالا شما چه‌کار می‌خواهید بکنید؟

وی تصریح کرد: آن موقعی که ما دستمان خالی بود دشمن هیچ غلطی نتوانست بکند، آن زمان دشمن دستش پر بود و ما دستمان خالی بود، اکنون ما دستمان پر است، منافقین فقط دست گدایی‌شان را به سوی دشمنان اسلام دراز کرده‌اند، حال می‌خواهند چه غلطی کنند؟

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار را پیش رو داریم، حقیقتاً ملت ما و مسلمان‌ها باید یک سر و گردن از همه ملت‌ها جلو باشند، برای اینکه خدای متعال فرموده «اقرا باسم ربک الذی خلق»، «ن والقلم و ما یسطرون»، این‌ها سرمایه‌های ما هستند و کشورهای غیر اسلامی چنین سرمایه‌هایی را ندارند.

انتهای پیام
captcha