قدرت دفاعی کشور گرفتار اختلافات داخلی نمی‌شود
کد خبر: 4100230
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۹

قدرت دفاعی کشور گرفتار اختلافات داخلی نمی‌شود

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: قدرت دفاعی کشور و دستاوردهای انقلاب هرگز گرفتار اختلافات داخلی نشده است و بسیج همواره کنار فراجا در وسط میدان ایستادگی کرده، بسیج و سپاه معتمد مردم‌ است.

رفیعی فرمانده سپاه قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی‌آتانی، فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، در نشست خبری با اصحاب رسانه که ۲۵ آبان‌ اظهار کرد: امروز برای تجلیل از سند پر افتخار ایران دور هم جمع شدیم، سندی که فلسفه‌ تشکیل آن چیزی جز ضرورت انقلاب نبود، بسیج آن نیروی مردمی است که از هویت ماندگار انقلاب حراست کرد، مجموعه‌ای که مملو از فداکاری‌های مردم است حتی پیش از آنکه فرمان امام راحل(ره) مبنی بر تشکیل بسیج صادر شود.

وی گفت: عملکرد بسیج را باید در عرصه‌های مختلف بررسی کرد؛ بسیج و حوادث اوایل انقلاب، بسیج و حضور موثر و افتخار آفرین در دوران دفاع مقدس؛ زیرا بسیج در عالی‌ترین سطوح جنگ وارد شد و بسیاری از فرماندهان جنگ حتی عنوان پاسدار نداشتند اما در مبارزات و هدایت نیروهای سپاه اسلام خوش درخشیدند. 

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: بسیج در بلایای طبیعی کشور جزو اولین گروه‌هایی بود که وارد میدان سیل و زلزله شد، در این میان باید به اقتدارآفرینی بسیج در حوزه‌های علمی هم اشاره کرد، موفقیت‌هایی که امروزه در حوزه‌ی موشکی شاهد هستیم از دستاوردهای دانشمندان بسیجی است که در بالاترین سطح در حوزه بازدارندگی عمل کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: اما این روزها بسیج قدرتمند تمام‌کننده‌ همه‌ی تهدیدهای دشمنان است، اگرچه امروز بر چهره بسیج نجیب ما تاختند اما بسیج از کوره در نرفت و در دل میدان ایستاد.

 فرمانده سپاه پاسداران استان قزوین ادامه داد: خصوصیت‌هایی که امروز برمی‌شماریم حقیقتی است که دشمنان ما نیز به آن اذعان دارند؛ آنها می‌گویند نظام، طرفداران پر و پا قرص خود را به رخ ما کشیده است، دشمن آرزو داشت نظام از پشتیبانی مردم و نیروی فداکار و پا به میدان خالی شود اما اجتماعات مردم قدرتی است که این جنود الهی‌ در راهپیمایی ۱۳ آبان به رخ قدرت‌های دنیا کشیدند.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌های دفاع مقدس شاهد بودیم که ۴۰ کشور دنیا ارتش بعث عراق را پشتیبانی می‌کرد تا رو در روی ایران بایستد اما امروز همه‌ کفر در همه جبهه‌ها با هم‌زمانی و هم‌زبانی روبه‌روی نظام اسلامی ما صف‌آرایی کرده‌اند، رسانه‌هایشان آمدند تا رسانه را از نظام بگیرند، سیاسی آمدند تا دل‌هایی را که طمع کرده بودند با خود همراه کنند، اقتصادی وارد شدند که ملت را از پای بیندازد یعنی جنگ کاملاً ترکیبی بود اما به سرشان نزد که با قدرت نظامی وارد شوند چون توان مقابله در برابر قدرت دفاعی ایران را ندارند.

این مسئول تصریح کرد: قدرت دفاعی کشور و دستاوردهای انقلاب هرگز گرفتار اختلافات داخلی نشده است و بسیج همواره کنار فراجا در وسط میدان ایستادگی کرده، بسیج و سپاه معتمد مردم‌ است. آحاد مردم به توان، نشاط و انگیزه بسیجیان حاضر در دل میدان اطمینان داشته باشند که در همه امورات و عرصه‌ها ملت را به قله خواهند رساند.

وی خاطرنشان کرد: از هیچ کس گلایه‌ای نداریم و حتی جوانانی که طی روزهای اخیر جامعه را ناآرام کرده‌اند هم برادران و خواهران ما هستند که دوباره به آغوش جامعه برمی‌گردند در حالی‌که امروز با ناآگاهی به صورت بسیج و نیروی انتظامی سیلی زدند اما با اعتماد به خدا ایستادیم، هرگز ترسی به دل راه ندادیم و کسی را نترساندیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: همه گوشی شنوا برای شنیدن اعتراض و نقد داشته باشیم تا مشکلات را در فضای آرام و در دل خانواده بزرگ ایران حل کنیم چرا که هیچ کلیدی برای حل مشکلات در دست دشمنان وجود ندارد. توقع ما از رسانه‌های استانی این است که در روز حادثه کنار مردم باشند و اگر به مردم بی‌احترامی شد یا اگر در حق سازمانی خدوم بی‌انصافی کردند رسانه اخبار صحیح و واقعی را برای اقناع افکار عمومی مخابره کند.

وی اظهار کرد: اگر ما طبق نقشه‌ی مهندسی فرهنگی کشور عمل می‌کردیم به یقین شرایط بهتر از امروز بود، اما خوشبختانه هر روز شاهد کاهش تعداد معترضین در خیابان‌ها هستیم و نسبت به روزهای پایانی شهریور ماه جمعیت معترضین ۵۰ برابر کاهش یافته است.

رفیعی‌آتانی ادامه داد: اما برای این دستاورد هزینه‌ی سنگینی پرداخت شده که ۲۱۰ مجروح از مجموعه‌های بسیج و نیروی انتظامی از جمله‌ آن‌هاست که به سبب پایبندی به اخلاق و مدارا کردن به وجود آمده است در حالی‌که از اغتشاشگران تنها ۵۰ نفر مجروح شدند.

انتهای پیام
captcha