استقبال ۱۶۸ خبرنگار قزوینی از جشنواره ابوذر
کد خبر: 4117085
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۱

استقبال ۱۶۸ خبرنگار قزوینی از جشنواره ابوذر

رئیس بسیج رسانه قزوین با بیان اینکه امسال ۸۰۲ اثر از ۱۶۸ خبرنگار و ۳۹ رسانه در جشنواره ابوذر شرکت کردند، گفت: حضور این تعداد از خبرنگاران نشان از استقبال اهالی رسانه قزوین از جشنواره نسبت به سال گذشته است.

کشاورز مسئول بسیج رسانه قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، محمد کشاورز، رئیس بسیج رسانه قزوین، شب گذشته، 4 بهمن در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سال گذشته ۴۴۹ اثر از ۱۰۸ خبرنگار و ۳۵ رسانه در این جشنواره شرکت کرده بودند که امسال آثار رسیده حدود ۲ برابر رشد داشته است، گفت: امسال ۸۰۲ اثر از ۱۶۸ خبرنگار و ۳۹ رسانه در این جشنواره شرکت کردند که نسبت به سال گذشته از رشد خوبی برخوردار است.

وی اظهار کرد: هدف از برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر ایجاد رقابتی سالم و ایجاد انگیزه برای رشد و تعالی فعالان رسانه است و این جشنواره تلاش دارد تا در مسیر گفتمان‌سازی آرمان‌های انقلاب و منویات مقام معظم رهبری و مطالبه‌گری از مسئولان و در راستای خدمت صادقانه به مردم گام بردارد.

کشاورز با بیان اینکه و هفتمین جشنواره ابوذر در مرحله داوری قرار دارد، بیان کرد: داوری آثار جشنواره رسانه‌ای ابوذر قزوین برعهده اساتید حوزه رسانه در تهران است و نفرات برگزیده این جشنواره در بهمن ماه جاری و به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر معرفی و از آنان تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به بخش مسابقه مکتب شهید سلیمانی تصریح کرد: بیش از ۱۵۰ اثر در بحث مکتب سلیمانی ارسال شده که همزمان با جشنواره ابوذر از آثار برتر این بخش نیز تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام
captcha