تشکیل ستاد «عفاف و حجاب» در استان قزوین
کد خبر: 4118748
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۴

تشکیل ستاد «عفاف و حجاب» در استان قزوین

استاندار قزوین با بیان اینکه برای موضوع عفاف و حجاب باید برنامه‌ریزی‌ دقیق صورت گیرد، گفت: در این راستا ستادی تحت عنوان «عفاف و حجاب» در استان قزوین شکل خواهد گرفت و اولین جلسه ستاد عفاف و حجاب به زودی برگزار خواهد شد.

اعلایی استاندار قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین، در جلسه شورای فرهنگ عمومی که امروز ۱۱ بهمن در استانداری قزوین برگزار شد، با اشاره به اینکه موضوع عفاف و حجاب موضوع اساسی امروز است؛ گفت: درخصوص موضوع عفاف و حجاب باید با دقت و ظرافت تصمیم‌گیری شود و دستگاه نظارتی و غیرنظارتی از ورود سلیقه‌ای به این حوزه منع شوند تا تصمیمات درست اخذ شود.

وی با اشاره به اینکه موضوع حجاب و عفاف جزو اولویت‌ دشمنان است، خاطرنشان کرد: برای موضوع عفاف و حجاب باید برنامه‌ریزی‌ دقیق صورت گیرد، در این راستا ستادی تحت عنوان عفاف و حجاب در استان قزوین شکل خواهد گرفت و اولین جلسه ستاد عفاف و حجاب به زودی برگزار خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: در برخورد با موضوع بدحجابی در استان قزوین قاطعیت به کار گرفته خواهد شد تا از آسیب رسیدن به زیست عفیفانه جلوگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح سامانه‌های ناظر در برنامه‌ریزی‌های ما قرار دارد و امیدواریم که بتوانیم در این حوزه با به کارگیری قوانین و منطق شاهد نتیجه خوبی باشیم.

انتهای پیام
captcha