نوروز در قزوین با باران می‌آید
کد خبر: 4129038
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰

نوروز در قزوین با باران می‌آید

کارشناس اداره‌ کل هواشناسی استان قزوین گفت: از امشب تا چهارشنبه، ۲ فروردین آسمان استان به‌طور متناوب تحت‌تأثیر سامانه بارشی قرار می‌گیرد که با احتمال رعدوبرق، وزش بادهای لحظه‌ای شدید و احتمال تگرگ همراه خواهد بود.

هوای بارانی

به گزارش ایکنا از قزوین، ندا مشاطان، کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین، در جمع خبرنگاران درخصوص وضعیت آب‌وهوا در استان قزوین در روزهای منتهی به نوروز، گفت: تا بعدازظهر امروز ۲۸ اسفند، جو استان نسبتاً پایدار است. از امشب تا چهارشنبه، ۲ فروردین ۱۴۰۲، آسمان استان به‌طور متناوب تحت‌تأثیر سامانه بارشی قرار می‌گیرد که با بارش باران، احتمال رعدوبرق، وزش بادهای لحظه‌ای شدید و احتمال تگرگ همراه خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی اظهار کرد: از بعدازظهر سه‌شنبه یکم فروردین ماه، جریانات هوا در منطقه شمالی می‌شوند و روند کاهش دما را خواهیم داشت، در این ایام بارش‌ها برای مناطق مرتفع استان به‌صورت برف پیش‌بینی می‌شود و در گردنه‌های استان احتمال کولاک برف را نیز خواهیم داشت.

وی بیان کرد: کمینه دمای استان قزوین طی ۲۴ ساعت گذشته مربوط به صبح امروز در آوج با دمای صفر درجه بود، بیشینه دما نیز روز گذشته در بوئین‌زهرا با دمای ۲۱ درجه سلسیوس بوده است.

انتهای پیام
captcha