زمان زیادی تا نابودی صهیونیست‌ها باقی نمانده است
کد خبر: 4134009
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
امام جمعه قزوین:

زمان زیادی تا نابودی صهیونیست‌ها باقی نمانده است

امام جمعه قزوین با بیان اینکه زمان زیادی تا نابودی صهیونیست‌ها باقی نمانده است، خاطرنشان کرد: خیلی امیدوار شده‌ایم که طولی نخواهد کشید در مسجدالاقصی قبله اول مسلمانان نماز اقامه کنیم.

عابدینی امام جمعه قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین، در خطبه‌های نماز جمعه شهر قزوین که امروز ۲۵ فروردین در مسجدالنبی (ص) برگزار شد، گفت: راهپیمایی باشکوه، حماسی و عظیم روز جهانی قدس موجب رعب و وحشت در دل دشمنان و امید و نشاط نسبت به آینده در دل همه مسلمانان، مخصوصاً مبارزان مقاومت اسلامی خواهد شد.

وی ادامه داد: می‌دانیم سالگرد حمله هوایی آمریکا به لیبی در سال ۱۳۶۵ است، آمریکا ابتدا لیبی را خلع صلاح کرد و تأسیسات و امکانات سلاحی و اتمی آن‌ها را نابود کرد و سپس به آن کشور حمله کرد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: اگر مسئولان لیبی به قرآن توجه می‌کردند که خداوند در آیه ۱۰۲ سوره نساء فرمود «کافران آرزو و انتظار دارند که شما از اسلحه و اسباب خود غفلت کنید تا ناگهان یکباره بر شما حمله‌ور شوند» هیچگاه خود را خلع سلاح نمی‌کردند. برخی‌ نیز در کشور ما می‌گفتند فلان کشور که پیشرفت کرد مگر اسلحه داشت که به پیشرفت رسید در حالی که نمی‌دانستند آن کشورها زیر سلطه آمریکا هستند و اختیاری از خود ندارند.

وی تصریح کرد: خداوند فرموده هرچه می‌توانید خودتان را مسلح کنید و قوی باشید. هیچ قدرتی نمی‌تواند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تهدید کند چراکه ما هوشمندانه خودمان را قدرتمند نگه داشته‌ایم و هر روز خبرهای ساخت سلاح‌های پیشرفته‌تر را می‌شنویم و خدا را به خاطر این عظمت شکرگزار هستیم.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه زمان زیادی تا نابودی صهیونیست‌ها باقی نمانده است، خاطرنشان کرد: خیلی امیدوار شده‌ایم که طولی نخواهد کشید در مسجدالاقصی قبله اول مسلمانان نماز اقامه کنیم. شرایط نجف، کربلا و کاظمین را فراموش نکرده‌ایم در گذشته چگونه بود و امروز شرایط دگرگون شده است و به امید خدا در فلسطین نیز به زودی شاهد این تغییر و پیروزی فلسطینیان بر صهیونیست‌ها خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha