موشک‌های جدید ایران به شدت صهیونیست‌ها را وحشت‌زده کرده است
کد خبر: 4143652
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵

موشک‌های جدید ایران به شدت صهیونیست‌ها را وحشت‌زده کرده است

امام جمعه قزوین گفت: تاکنون انواع و اقسام موشک با برد ۲۰۰۰ کیلومتر را داشته‌ایم اما این آخرین موشکی که ساختیم به شدت صهیونیست‌ها را وحشت‌زده کرده است، این موشک چهار ویژگی دارد که شاید هر موشکی این ویژگی‌ها را به طور همزمان نداشته باشد.

عابدینی امام جمعه قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین، در خطبه‌های نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت امام رضا(ع)، گفت: وقتی به پابوسی امام رضا(ع) می‌رویم، همیشه یک گزارشی هم ببریم و بگوییم از دفعه قبل تا این دفعه که به زیارت شما آمده‌ام این مشکلات را از مردم حل کردم، گرفتاری یک مؤمن را حل کردم، به مؤمنی پول قرض دادم، مشکل حقوقی و قضایی یک نفر را حل کردم، این گزارش‌ها را برای امام ببریم و دست خالی به پابوسی نرویم.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با اشاره به مناسبت آزادسازی جنوب لبنان، بیان کرد: سال‌ها پیش این مسئله اولین پیروزی جدی، بزرگ و چشمگیری بود که حزب‌الله لبنان به دست آورد و این پیروزی اولین سیلی محکمی بود که حزب‌الله با دست خالی بر صورت صهیونیست‌ها نواخت و آن‌ها تلخی شکست را چشیدند.

وی خاطرنشان کرد: پس از آن روحیه حزب‌الله قوی شد و صهیونیست‌ها ضعیف شدند، هر روز هم شاهدیم صهیونیست‌ها از گذشته ضعیف‌تر می‌شوند، همان موقع سید حسن نصرالله در یکی از سخنرانی‌های معروف خود قسم یاد کرد و گفت رژیم صهیونیستی از خانه عنکبوت هم سست‌تر و ضعیف‌تر است.

آیت‌الله عابدینی تأکید کرد: این سخنرانی در شرایطی بود که در آن ایام صهیونیست‌ها خیلی خودشان را قوی نشان می‌دادند، اما سید حسن نصرالله این واقعیت را در همان ایام دید و اکنون همه عالم خبر از ضعف صهیونیست‌ها دارند و خودشان هم اعتراف می‌کنند که بسیار بیچاره، درمانده و ضعیف هستند و از درون پوسیده‌اند، یعنی اختلافات داخلی آن‌ها را زمین می‌زند و موشک‌های ما هم نقش خود را به خوبی ایفا می‌کنند.

ویژگی موشک‌های ایران

وی تصریح کرد: تاکنون انواع و اقسام موشک با برد ۲۰۰۰ کیلومتر را داشته‌ایم اما این آخرین موشکی که ساختیم به شدت صهیونیست‌ها را وحشت‌زده کرده است، این موشک چهار ویژگی دارد که شاید هر موشکی این ویژگی‌ها را به طور همزمان نداشته باشد.

این مسئول افزود: نخستین ویژگی این موشک آن است که ۲۰۰۰ کیلومتر برد دارد، یعنی لازم نیست ما به مرزهای غربی کشور برویم و آن را شلیک کنیم، بلکه اگر از داخل کشور هم آن را شلیک کنیم به شهرهای غصب شده توسط صهیونیست‌ها می‌رسد.

وی اظهار کرد: ویژگی دوم این موشک آن است که با این برد طولانی نقطه‌زن هم هست، ویژگی سوم اینکه رادار گریز است، یعنی رادارهای دشمن نمی‌تواند تشخیص دهد که این موشک می‌آید تا بخواهد جلوی آن را بگیرد و ضد آن را فعال کند، ویژگی چهارم و ویژگی وحشتناک آن برای صهیونیست‌ها این است که آن کلاهکی که دارد ۱۵۰۰ کیلو وزن دارد، این دیگر موشک‌های نوار غزه یا لبنان نیست که صهیونیست‌ها بتوانند با آن کنار بیایند.

خطیب نماز جمعه قزوین عنوان کرد: از صحبت‌های سید حسن نصرالله هم این روزها شنیدیم که اکنون انگیزه فرار از سرزمین‌های اشغالی نه فقط در نیروهای مسلح بلکه در همه صهیونیست‌ها در سرزمین‌های غصبی جدی شده و ان‌شاءالله خبرهای خوشی در پیش باشد.

امام جمعه قزوین گفت: ما هم از نمایندگان استان قزوین در مجلس انتظاراتی داریم، آن کسی که نماینده مجلس می‌شود وظیفه دارد نظارت بر اجرای دقیق قوانین کند، نمایندگان باید ببینند آیا در استان ما قوانین درست اجرا می‌شود؟ آیا کسی قانون را دور نمی‌زند؟ آیا کسی کلاه بر سر قانون نمی‌گذارد؟ ما انتظار داریم نمایندگان مجلس در احیاء حقوق مردم و نظارت بر اجرای قوانین و یا آن جاهایی که قانون نادیده گرفته می‌شود دقت لازم را داشته باشند.

انتهای پیام
captcha