کمک ۴ میلیاردی به نیازمندان الموت غربی در قزوین
کد خبر: 4144611
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹

کمک ۴ میلیاردی به نیازمندان الموت غربی در قزوین

رئیس کمیته امداد الموت غربی گفت: مردم نیکوکار بیش از چهار میلیارد تومان به نیازمندان و محرومان الموت غربی مساعدت کرده‌اند.

کمک به نیازمندان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین، سایت خبری کمیته امداد؛ جواد میرزاپور، رئیس کمیته امداد الموت غربی، با اشاره به اجرای طرح‌های متعدد کمک به نیازمندان در قزوین، گفت: طی سال گذشته مردم نیکوکار در مجموع طرح‌های مختلف این نهاد برای کمک به محرومان و نیازمندان مشارکت کردند.

وی ادامه داد: از این میزان کمک که بیش از چهار میلیارد و ۵۴۸ میلیون تومان بوده، بیش از ۱۷۲میلیون تومان مربوط به صدقه جمع آوری شده در ۲ هزار و ۲۶۳ صندوق صدقات بوده است.

رئیس کمیته امداد الموت غربی بیان کرد: همچنین در این مدت بیش از ۵۱۹ میلیون تومان کمک مردمی در پنج مرکز نیکوکاری جمع آوری شده است که اعضای این مراکز همگی اقشار مختلف مردم هستند.

وی افزود: یکی از طرح‌های پرطرفدار و پراستقبال کمیته امداد امام خمینی (ره) طرح اکرام است که طی سال گذشته یک هزار و ۱۲۳ حامی بیش از یک میلیارد و ۵۱۶ میلیون تومان مساعدت کرده‌اند. یک هزار و ۱۲۳ حامی این میزان کمک را در طرح اکرام ایتام و محسنین به ۲۶۶ فرزند محسنین و ۲۸ فرزند یتیم تحت حمایت خود کمک کرده‌اند.

میرزاپور در پایان گفت: عموم مردم نیکوکار می‌توانند از طریق مراجعه حضوری و با کد مهربانی اختصاصی از طریق # ۰۲۸۹*۸۸۷۷* کمک‌های خود را به محرومان و نیازمندان اهدا کنند.

انتهای پیام
captcha