مناسبت‌های فرهنگی بهترین راه برای معرفی ظرفیت‌های قزوین است
کد خبر: 4155258
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴

مناسبت‌های فرهنگی بهترین راه برای معرفی ظرفیت‌های قزوین است

استاندار قزوین با اشاره به برگزاری جشنواره چندرسانه‌ای میراث فرهنگی کشور در قزوین، گفت: مناسبت‌های فرهنگی بهترین راهکار برای معرفی ظرفیت‌های استان قزوین است.

اعلایی استاندار قزوین

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین ظهر شنبه در جلسه شورای سیاستگذاری دومین جشنواره چندرسانه‌ای میراث فرهنگی کشور، گفت: مجموعه میراث‌فرهنگی کشور در دوره جدید با روند رو به جلو همراه شده است که یک نمونه از این حرکت رو به جلو را می‌توان برگزاری جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی معرفی کرد.

وی ضمن تشکر بابت انتخاب قزوین به عنوان میزبان دومین دوره برگزاری این جشنواره، افزود: انتخاب قزوین به‌عنوان میزبان این جشنواره می‌تواند استعدادهای قزوین را در حوزه فرهنگی بیش از پیش معرفی کند و باعث آشنایی هرچه بیشتر گردشگران و فعالان این حوزه با قزوین شود.

اعلایی با بیان اینکه استان قزوین دارای آثار فرهنگی و تاریخی نفیسی است که باید معرفی شوند، گفت: یکی از روش‌های توجه کردن بیشتر به قزوین مناسبت‌سازی است که در این زمینه وزارت میراث فرهنگی هم می‌تواند نقش بسزایی داشته باشد و مناسبت‌ها و رویدادهای خود را در استان قزوین برگزار کند.

استاندار قزوین در پایان گفت: تمام تلاش خود را برای برگزاری جشنواره به بهترین شکل در استان قزوین به کار خواهیم گرفت و امید داریم با برگزاری این جشنواره شاهد آشنایی بیشتر عموم مردم و صاحب‌نظران با ظرفیت‌های حوزه میراث‌فرهنگی در قزوین باشیم که می‌تواند در گردش چرخه اقتصادی استان نقش آفرین باشد.

انتهای پیام
captcha