«راهیان نور» راه استخراج مفاهیم معرفتی از گنجینه دفاع مقدس است
کد خبر: 4155267
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰

«راهیان نور» راه استخراج مفاهیم معرفتی از گنجینه دفاع مقدس است

مسئول سازمان اردویی راهیان نور سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: راهیان نور یک فناوری اطلاعاتی بزرگ برای استخراج مفاهیم معرفتی از گنجینه دفاع مقدس است و با تولید محتوا می‌توان رویه خوبی را در کشور جاری کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین، سردار مجید سوری مسئول اردویی راهیان نور بسیج مستضعفین کشور در همایش تجلیل از خادمین و دست اندرکاران راهیان نور در قزوین، گفت: سپاه صاحب‌الامر(عج) و قرارگاه راهیان نور و سایر سازمان‌ها موفق به اعزام ۹ هزار نفر به مناطق عملیاتی غرب کشور شدند و لازم است این حرکت عظیم فرهنگی را با احداث زیر ساخت‌ها به شیوه درست به نسل‌های بعد منتقل کنیم.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود: راهیان نور یک فناوری اطلاعاتی بزرگ برای استخراج مفاهیم معرفتی از گنجینه دفاع مقدس است و با تولید محتوا می‌توان رویه خوبی را در کشور جاری کرد.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور سازمان بسیج مستضعفین کشور اظهار کرد: راهیان نور به عنوان معدن محتوایی دفاع مقدس باید به درستی روایت شود و تاریخ این حماسه را اگر درست ننویسیم دیگران برای ما خواهند نوشت و نباید اجازه دهیم روایت‌های تحریف‌کنندگان در جامعه رواج پیدا کند.

وی در ادامه بیان کرد:  تاکنون قشر دانشجویی و دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند و تصمیم داریم در سال جاری سایر اقشار بسیج و مردم را به مناطق عملیاتی اعزام کنیم و برنامه‌ریزی و زیرساخت برای مناطق شمال غرب فراهم شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: رویکرد دوم سبک‌سازی هزینه اعزام به مناطق عملیاتی در قالب کاروان راهیان نور است که بخشی از هزینه اعزام را در مرکز تقبل می‌کنیم و در چارچوب قانونی به ستاد راهیان نور خدمات ارائه خواهیم کرد.

سوری در پایان گفت: راهیان نور باید به عنوان مبنای فکری محتوایی فرهنگ غنی دفاع مقدس مورد توجه قرار گیرد و چنانچه این گنجینه درست استفاده نشود در زیر خروارها خاک تاریخ محو خواهد شد.

انتهای پیام
captcha