صهیونیست‌ها اگر عاقل باشند سرزمین‌های اشغالی را ترک می‌کنند
کد خبر: 4161764
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰
آیت‌الله عابدینی:

صهیونیست‌ها اگر عاقل باشند سرزمین‌های اشغالی را ترک می‌کنند

امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه گفت: صهیونیست‌ها اگر عقل داشته باشند به زودی سرزمین‌های اشغالی را ترک می‌کنند، اگر بفهمند و سلامتی خود را بخواهند نباید یک لحظه درنگ کنند، چون ممکن است فردا برای فرارشان دیر باشد.

عابدینی امام جمعه قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین، در خطبه‌های نماز جمعه قزوین که امروز 20 مرداد در مسجدالنبی (ص) برگزار شد، گفت: روز مقاومت اسلامی در پیش است، امام خمینی(ره) جمله‌ای فرمودند که شاگرد ایشان، یعنی سیدحسن نصرالله پس از سال‌ها این جمله امام (ره) را به گونه‌ای که صهیونیست‌ها خوب بتوانند آن را بفهمند برای آن‌ها با ادبیات خودشان بازگو کردند، امام(ره) فرمودند کاخ‌ها و قدرت‌های نظامی و سیاسی استکبار جهانی اعم از شرق و غرب همانند لانه عنکبوت سست و در حال فرو ریختن هستند.

وی اظهار کرد: ما فروپاشی شوروی را دیدیم، اکنون نیز باید چشمان خویش را آماده کنیم تا ابتدا فروپاشی رژیم منحوس صهیونیستی را ببینیم، سپس فروپاشی بساط استکباری آمریکا را ببینیم، به وضوح شاهدیم که اتفاقات خوبی در این زمینه‌ها در حال رقم خوردن است.

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: صهیونیست‌ها اگر عقل داشته باشند به زودی سرزمین‌های اشغالی را ترک می‌کنند، اگر بفهمند و سلامتی خود را بخواهند نباید یک لحظه درنگ کنند، چون ممکن است فردا برای فرارشان دیر باشد، باید هرچه زودتر برای نجات خودشان اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: «یوم المقاومه یوم العزّه»، همان‌طور که روز نکبت روز اشغال سرزمین‌هاست، روز مقاومت و روز عزت مربوط به پیروزی مقاومت ۳۳ روزه است و این هدیه‌ای بود که خدای متعال به مردم مظلوم، بااستقامت و مبارز لبنان عنایت کرد.

این مسئول ادامه داد: سالروز آغاز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را داریم، باید امید به آینده‌ای را که در دل یکایک عزیزان در اسارت ما موج میزد ستود، این خصلت‌ها آنان را سر پا نگه داشته بود، البته معلم، رهبر و مربی بزرگی مانند حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی‌اکبر ابوترابی، سرور آزادگان در ایجاد این روحیه‌ تأثیرگذار بود.

وی درخصوص شهید لشگری، گفت: فقط کافی بود سرلشکر حسین لشکری با صدام همکاری کند و بگوید من با هواپیما جنگ را شروع کردم، در این صورت اسارتش تمام می‌شد اما این جوانمرد همه مشقت‌ها را تحمل کرد و عزت و آزادگی خود را حفظ کرد، این‌گونه شخصیت‌های بزرگ باعث شدند جمعیت انبوه آزادگان ما در زندان‌های سخت بعثی ایستادگی کنند، آن‌ا خودشان را مهمان حضرت اباعبدالله (ع) می‌دانستند و مصمم بودند که راه آن حضرت را ادامه دهند.

امام جمعه قزوین در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص دعوت به نام‌نویسی در انتخابات، تصریح کرد: هنوز فرصت باقی است، هر کسی که آمادگی دارد برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی نام خود را بنویسد، اگر هم بعداً پشیمان شد اشکالی ندارد اما اگر در این فرصت چند روزه نام‌نویسی نکند طبق قانون بعداً دیگر نمی‌تواند نام‌نویسی داشته باشد.

وی گفت: قانون بساط بسیاری از مفاسدی که در این استان پیش آمد، جمع کرد، بساط خیلی‌های دیگر هم در حال جمع شدن است، ببینیم نمایندگان مجلس ما کجا در مقابل مفاسد خودی نشان دادند، هرکس خودی نشان داد ما به او احترام می‌گذاریم و او را نماینده حقیقی مردم می‌دانیم اما هر کس به منافع مردم بی‌اعتنا بود و از غارت بیت‌المال با بی‌اعتنایی گذشت، بدانیم او از ابتدا هم لیاقت نمایندگی مردم و حضور در مجلس را نداشته است، اگر هم مردم یک روزی او را انتخاب کرده‌اند فریب خورده‌اند.

عابدینی بیان کرد: بنابراین باید چشم و گوشمان را از حالا باز کنیم، وقت بگذاریم و نمایندگان واقعی را با بصیرت بشناسیم، اگر ما دقت نکنیم و یک نماینده نالایق را بر مردم تحمیل کنیم، هر کار خلافی که از او سربزند به پای ما هم نوشته می‌شود اما اگر یک نماینده لایق را به مجلس فرستادیم، هر قدم خیری که او بر می‌دارد، به پای ما هم نوشته خواهد شد. به این مسائل توجه داشته باشیم، ان‌شاءالله مجلس بعدی را به یاری خدای متعال خیلی بهتر از مجلس موجود رقم بزنیم.

انتهای پیام
captcha