تعلقات دنیوی مدیران را از انجام وظایف دور می‌کند
کد خبر: 4165120
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱

تعلقات دنیوی مدیران را از انجام وظایف دور می‌کند

استاندار قزوین گفت: تعلقات دنیوی مدیران را از آرمان‌ها و انجام وظایف دور می‌کند و هر کسی که مراقبت نکند احتمال دارد که به گرداب زیاده‌خواهی بیفتد.

اعلایی استاندار قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، محمد مهدی اعلایی، استاندار قزوین، در یازدهمین یادواره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای کارمند استان قزوین که شنبه چهارم شهریور در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: وقتی در قزوین یادواره شهدای کارمند و هفته دولت را برگزار می‌کنیم شرایط ویژه‌تری را داریم و آن این است که شهید رجایی متعلق به این دیار هستند که هم باعث افتخار است هم برای ما مسئولیت مضاعف ایجاد می‌کند.

وی اظهار کرد: باید با نگاه به مسلک این شهیدان مسیر را پیدا کنیم چرا که ما در هر مقامی که برای این نظام فعالیت می‌کنیم باید با توجه به سیره عملی چهره‌های درخشان این انقلاب فعالیت کنیم.

این مسئول با تأکید بر این موضوع که خصیصه مهم شهید رجایی شجاعت و عدم تعلق به دنیا بوده، بیان کرد: وجود این ۲ ویژگی در شهید رجایی باعث می‌شد که او بتواند در برابر زورگویان بایستد و آن‌ها را سر جای خود بنشاند. امروز هم ما برای اینکه بتوانیم به وظایف خود به درستی عمل کنیم باید این ۲ خصیصه را در خود داشته و آن را پرورش دهیم.

اعلایی در پایان تصریح کرد: تعلقات دنیوی مدیران را از آرمان‌ها و انجام وظایف دور می‌کند بنابراین به عنوان کارگزار باید به این موضوع توجه داشته باشیم و هر کسی که مراقبت نکند احتمال دارد که به گرداب زیاده‌خواهی بیفتد.

انتهای پیام
captcha