فروپاشی رژیم منحوس صهیونیستی نزدیک است
کد خبر: 4171909
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳
امام جمعه قزوین:

فروپاشی رژیم منحوس صهیونیستی نزدیک است

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی با اشاره به روز همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی، گفت: امروز در میان ملت فلسطین کودکان و نوجوانان بیشترین نقش را برای زنده نگه داشتن انقلاب مردم مظلوم فلسطین دارند و ما یقین داریم طولی نخواهد کشید تا شاهد فروپاشی رژیم منحوس صهیونیستی باشیم.

عابدینی امام جمعه قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین، امروز، هفتم مهرماه در خطبه‌های نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی(ص) برگزار شد، ضمن تبریک میلاد پیامبر(ص) و هفته وحدت، گفت: خداوند به پیامبر(ص) فرمود اخلاق تو باعظمت است، به ما هم فرمود سرمشق زندگی شما رسول خداست، اخلاق حسنه و مهربانی را از او فرا بگیرید، خداوند می‌فرماید: احترام به همه کسانی که حتی با شما مخالف هستند و کرامت انسانی را از پیامبر(ص) بیاموزید.

وی ادامه داد: پیامبری نیز فرمود من مبعوث شدم تا ارزش‌های اخلاقی و کرامت انسانی را به قله برسانم، حقیقتاً پیروان رسول اکرم(ص) در عالم سربلند هستند که معلم و پیشوایی این چنینی دارند که هر چه خوبی، افتخار و عظمت است آن حضرت برای ما به ارمغان آورده‌اند.

خطیب نماز جمعه قزوین بیان کرد: مبادا کاری کنیم که قرآن و ائمه(ع) به عنوان قرآن‌های ناطق، مهجور باشند، مبادا از این‌ها فاصله بگیریم، خداوند می‌خواهد ما به آن‌ها بپیوندیم و با آنان زندگی کنیم.  

وی ضمن تبریک ولادت امام صادق(ع) یادآور شد: امام صادق(ع) فرمود برکت هر خانه‌ای که در آن قرآن قرائت شود و یاد خدا در آن خانه باشد زیاد می‌شود، فرشتگان خدا در آن خانه رفت و آمد می‌کنند، شیطان از آن خانه دور می‌شود، خانه‌ای که در آن قرآن قرائت می‌شود برای اهل آسمان‌ها نورانی و درخشان است.  

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: قرآن نور است و شیطان ظلمت و تاریکی است، وقتی نور بیاید دیگر ظلمت، تاریکی و بداخلاقی نمی‌ماند، اما خانه‌ای که خبری از قرآن، نام و یاد خدا در آن نیست، انصاف، عدالت و مهربانی در آن دیده نمی‌شود و بدزبانی و بداخلاقی وجود دارد. حضرت فرمود در آن خانه برکت به حداقل می‌رسد و فرشتگان از آن خانه می‌روند و شیاطین در آن حاضر می‌شوند و کار خود را می کنند و نتیجه آن طلاق، حق‌کشی، ظلم، بداخلاقی و پرهیز از فرزندآوری می‌شود.

وی با اشاره به روز همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی، گفت: امروز در میان ملت فلسطین کودکان و نوجوانان فلسطینی بیشترین نقش را برای زنده نگه داشتن انقلاب مردم مظلوم فلسطین دارند و الحمدالله کم‌کم همه مردم مسلمان در کشورهای اسلامی همراهی خواهند کرد.

امام جمعه قزوین ادامه داد: باید دست این نوجوانان و جوانان را که در شرایط ظلم پای مبارزه هستند بوسید، بسیاری از کودکان و نوجوانان در آن شرایط در زندان‌ها به سر می‌برند و بسیاری از آن‌هایی که در زندان نیستند با رژیم منحوس صهیونیستی در جنگ هستند و ما یقین داریم طولی نخواهد کشید تا شاهد فروپاشی آن رژیم منحوس باشیم.

وی با اشاره به پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور 3 تأکید کرد: با پرتاپ این ماهواره باب جدیدی از دانش در کشور باز شد و جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در هوا و فضا و رصد اطلاعات، بسیار ارتقا بخشید و زمینه پیشرفت و موفقیت را در کشور فراهم کرد.

خطیب نماز جمعه قزوین گفت: باید به خاطر این دستاوردهای علمی و دفاعی خدا را شاکر باشیم چراکه این پیشرفت‌ها از برکت اسلام، خون شهدا، رهنمودهای امام راحل و رهبر حکیم انقلاب اسلامی است. این دستاورد مهم جایزه اخلاص و ایمان دانشمندان متخصص و جوان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران است.

انتهای پیام
captcha