آتش انزجار از رژیم صهیونیستی هر سال افروخته‌تر می‌شود
کد خبر: 4173368
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰
آیت‌الله عابدینی:

آتش انزجار از رژیم صهیونیستی هر سال افروخته‌تر می‌شود

امام جمعه قزوین با بیان اینکه آتش انزجار از رژیم صهیونیستی هر سال افروخته‌تر می‌شود، گفت: انزجار جهانی و بین‌المللی علیه صهیونیست‌ها در همه دنیا وجود دارد.

عابدینی امام جمعه قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه قزوین که امروز، ۱۴ مهر در مسجدالنبی(ص) برگزار شد، گفت: در ایام سالگرد حمله نظامی آمریکایی‌ها به افغانستان هستیم که در سال ۱۳۸۰ اتفاق افتاد، اگر آمریکایی‌ها عاقل باشند که البته بویی از عقل نبرده‌اند، باید همین شکست مفتضحانه را مایه عبرت کنند.

وی بیان کرد: این همه سرمایه‌ای که آمریکایی‌ها در افغانستان سوزاندند، این همه نیرویی را که از مردم مظلوم افغانستان کشتند، این همه افراد خود را تلف کردند، خوب است درس عبرتی برای آنان باشد و این شیطنت، تجاوزگری، قساوت و قتل عام را تعطیل کنند و کنار بگذارند، البته دیگر برای این کار فرصتی ندارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ادامه داد: اکنون آمریکا در حال فروپاشی و افول است و هر روز بساط استکبار از بخشی از دنیا برچیده می‌شود و محدوده حضورشان کم می‌شود، امیدواریم مردم طعم شیرین جهان بدون سیطره استکبار جهانی را بچشند.

وی در ادامه با اشاره به روز جهانی کودک، گفت: اگر در کودکی نسبت به وظیفه پدری، مادری و معلمی خود برای کودکان کوتاهی کنیم، این کودکان آینده خوبی نخواهند داشت. در متون دینی تأکید شده فرزندان خود را با سه خصلت تربیت کنید، حُبّ نبی اکرم(ص) در دل آن‌ها باشد، پدر و مادر باید در این راستا تلاش کنند، اگر پدر و مادر چنین تلاشی را نکنند این فرزند وقتی رشد کرد دیگر این حرف‌ها را از کسی نمی‌شنود.

امام جمعه قزوین بیان کرد: دومین خصلت حبّ ائمه(ع) و امیرالمؤمنین(ع) است، حب ائمه(ع) باید در جان فرزندان ما باشد، این وظیفه پدر، مادر، معلم و مدرسه است، اگر کسی این لیاقت را نداشت، معلم نیست، بلکه خطرناک و تهدیدکننده است، معلم کسی است که این رسالت‌ها را انجام می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: سومین خصلت نیز تلاوت قرآن است، این مادر است که باید تلاوت قرآن را در فرزندان نهادینه کند و از کودکی آن‌ها را با قرآن بزرگ کند.

این مسئول با اشاره به سخنان رهبر حکیم انقلاب درباره رژیم صهیونیستی، خاطرنشان کرد: یک دلیل اینکه می‌گوییم صهیونیست‌ها به مرگ نزدیک هستند، این است که زمان زیادی از دورانی نگذشته که مبارزان فلسطینی با سنگ می‌جنگیدند اما اکنون جای سنگشان موشک‌های منهدم‌کننده قرار گرفته است، این یکی از دلایلی است که صهیونیست‌ها روزگار سیاهی را در پیش دارند.

وی تصریح کرد: دوم اینکه اتحاد خیلی جدی در میان مسلمانان علیه صهیونیست‌ها در همه جای دنیا شکل گرفته است، سوم اینکه رژیم منحوس صهیونیستی قدرت بازدارندگی ندارد، موشک‌ها کار خود را می‌کنند و ارزشی برای گنبد آهنین صهیونیست‌ها قائل نیستند. مهاجرت معکوس شدت گرفته و صهیونیست‌های مقیم سرزمین اشغالی تا جایی که بتوانند جان خود را برمی‌دارند و از آنجا می‌گریزند.

آیت‌الله عابدینی با بیان اینکه آتش انزجار از رژیم صهیونیستی هر سال افروخته‌تر می‌شود، گفت: انزجار جهانی و بین‌المللی علیه صهیونیست‌ها در همه دنیا وجود دارد، نمونه آن سخنرانی نخست‌وزیر رژیم ننگین صهیونیستی در سازمان ملل است که هیچ کس پای سخنرانی او نبود و برای صندلی‌های خالی صحبت می‌کرد، این نفرت جهانی علیه صهیونیست‌هاست.

وی افزود: جای تعجب است از برخی کشورها که تازه به فکر عادی‌سازی روابط با این رژیم افتاده‌اند، این‌ها همان بدبخت‌هایی هستند که آخرتشان را به دنیای دیگران می‌فروشند، این‌ها خیلی ضرر می‌کنند، آیا در این ممالک یک تحلیل‌گر وجود ندارد که اوضاع را تحلیل کند و به آن‌ها بگوید شرایط جهان چگونه است، امروز این رژیم در حال غرق شدن است و هر کسی هم با آن همراه شود با او غرق خواهد شد.

انتهای پیام
captcha