دوره اعطای مدرک حفظ عمومی به حافظان قرآن در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: 4173477
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳

دوره اعطای مدرک حفظ عمومی به حافظان قرآن در قزوین برگزار می‌شود

مسئول دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی قزوین گفت: دوره تربیت ممتحن آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک حفظ عمومی به حافظان قرآن کریم با حضور استاد امیر آقایی، استاد حفظ و داور بین‌المللی قرآن کریم در قزوین برگزار می‌شود.

آزمون مدرک حفظ قرآن

محمدحسین محمدی آهویی، مسئول دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی قزوین، در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، با اشاره به برگزاری دوره تربیت ممتحن آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک حفظ عمومی به حافظان قرآن کریم، گفت: این دوره با حضور امیر آقایی، استاد حفظ و داور بین‌المللی قرآن کریم در قزوین برگزار می‌شود.

وی افزود: دوره تربیت ممتحن آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک حفظ عمومی به حافظان قرآن کریم یکشنبه ۱۶ مهرماه از ساعت ۸ صبح در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین آغاز خواهد شد و تا ساعت ۱۷ ادامه دارد.

مسئول دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی قزوین بیان کرد: طی هفته گذشته فراخوان این دوره اعلام شده و تاکنون در این دوره از جامعه هدف حفاظ کل دارای مدرک تخصصی حفظ ۴۰ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که در پایان دوره اعطای گواهینامه به قبول شدگان، جهت داوری و ارزیابی متقاضیان آزمون مدرک عمومی حفظ قرآن کریم صورت می‌گیرد.

آهویی اظهار کرد: برای دریافت گواهی‌نامه حفظ رسمی ۲ راهکار وجود دارد، ابتدا اعطای مدرک حفظ تخصصی است که هر ساله به صورت کنکور برگزار می‌شود و امسال هجدهمین دوره آن برگزار شد و دوره‌ای که فردا داریم نیز مربوط به اعطای مدرک حفظ عمومی است و هر فردی که قصد دارد برای یک تا ۳۰ جزء مدرک دریافت کند باید به سامانه اعطای مدرک حفظ عمومی مراجعه کند.

انتهای پیام
captcha