رویداد داوری حافظان قرآن کریم در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: 4176245
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵

رویداد داوری حافظان قرآن کریم در قزوین برگزار می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: همزمان با ویژه برنامه‌های هفته فرهنگی دومین مرحله داوری  حافظان  قرآن کریم از روز سه شنبه ۲۵مهر ماه در قزوین آغاز می شود.

رویداد داوری حافظان قرآن

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قزوین، حسین برجی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، درباره رویداد داوری حافظان قرآن کریم، گفت: دومین مرحله داوری از حافظان قرآن کریم توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری قزوین آغاز شده و در این مرحله از داوری ۳۵۰ نفر از حافظان از یک تا ۵ جزء به رقابت می‌پردازند و رقابت آن‌ها مورد قضاوت قرار می‌گیرد.

وی در ادامه اظهار کرد: در این رویداد قرآنی آزمون در ۲ بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود که ۸۰ درصد بانوان و ۲۰ درصد آقایان شرکت کرده‌اند و این دوره از  از امروز آغاز و تا روز چهارشنبه ۳ آبان  با حضور داوران خبره و آموزش دیده ملی و استانی برگزار ادامه دارد.

برجی خاطرنشان کرد: این داوری‌ها در ۲ نوبت صبح و عصر در سالن اجتماعات فرهنگسرای بانو حضرت زهرا(س) برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۳۶۷۸۱۹۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha