آه مظلومان آتش به جان صهیونیست‌ها خواهد انداخت
کد خبر: 4176640
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹
امام جمعه قزوین:

آه مظلومان آتش به جان صهیونیست‌ها خواهد انداخت

امام جمعه قزوین با بیان اینکه آه مظلومان آتش به جان صهیونیست‌ها خواهد انداخت، گفت: کودک‌کشی از زمان فرعون به راه افتاد، یزید حضرت علی اصغر(ع) را بیرحمانه به شهادت رساند و این کودک‌کشی شیوه مستکبران است.

عابدینی امام جمعه قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین، در خطبه‌های نماز جمعه قزوین که ۲۸ مهر در مسجدالنبی‌(ص) برگزار شد، گفت: امروز شاهدیم که در غزه مردم را قتل عام می‌کنند، خانه‌ها را ویران می‌کنند، جای امنی برای مردم محروم و مستضعف در غزه باقی نگذاشته‌اند، البته پیش از این زیرِ شهر غزه پناهگاهی مانند یک شهر ساخته شده که مردم به ناچار در آنجا زندگی می‌کنند و تونل‌های بسیار طولانی در آنجا حفاری کرده‌اند که تبدیل به پناهگاه شده است.

وی ادامه داد: تنها پناهگاه کافی نیست، این مردم گرسنه می‌شوند، تشنه می‌شوند، نیاز به دارو دارند، صهیونیست‌های جنایتکار چیزی از زندگی برای این‌ها باقی نگذاشته‌اند، ما نباید نسبت به این مسائل بی‌تفاوت باشیم و هرچه می‌توانیم برای یاری آن‌ها از نظر مالی و حمایت همه جانبه اقدام کنیم، ملت و دولت دست به دست هم دهند و همت کنند تا دردها و مصیبت‌های این مردم محروم و مظلوم کاهش پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: امروز شاهدیم که صهیونیست‌ها جنایت‌های خود را به پای رزمندگان اسلام می‌نویسند، آمریکایی هم حرف‌های آنان را تکرار می‌کنند، منتها کارشان خیلی احمقانه است، به طوری که هر طفل کوچکی هم این دروغ‌ها را به خوبی می‌فهمد و آنقدر ضد و نقیض حرف زده‌اند که رسوا شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: این روزها سالروز تأسیس سازمان ملل متحد است، سازمان ملل متحد و شورای امنیت پیشینه خوبی ندارند، هر وقت فلسطینی‌ها همت کردند تا سرزمین‌هایی که صهیونیست‌های غاصب با جنگ از آن‌ها گرفته‌اند را پس بگیرند، همان موقع این سازمان ملل و شورای امنیت اعلام آتش بس کرده است، هر وقت صهیونیست‌ها برای غصب سرزمین مسلمانان اقدام کردند، این‌ها سکوت کردند.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: امیدواریم مجامع حقوقی و بین‌المللی به وظایف خود آشنا باشند، خلاف‌ها و ظلم‌های گذشته خود را جبران کنند و در آتش فتنه صهیونیست‌ها، موجودیت و اعتبار خود را به آتش نکشند.

وی با بیان اینکه مسلمانان باید از صهیونیست‌ها انتقام سختی بگیرند، اظهار کرد: این روزها جمعی از جوانان عراق به سمت کرانه باختری که مرزهای مشرف به سرزمین‌های اشغالی است، حرکت کرده‌اند در این شرایط از همه دست‌اندرکاران و کشورهای اسلامی می‌خواهیم پای کار باشند و برای انتقام جدی از صهیونیست‌ها اقدام کنند.

این مسئول گفت: خدا می‌خواهد صهیونیست‌ها را با دستان شما نابود و خوار کند و این‌ها وعده‌های الهی است که شما بر آن‌ها پیروز می‌شوید و قلب‌ها و دل‌های غمگین به خاطر مصیبت‌های کربلا آرامش پیدا می‌کند. خداوند می‌فرماید شما اگر نیروی اندکی هم باشید، بر نیروهای بسیار آن‌ها پیروز خواهید شد و خدا همراه صابران است.

امام جمعه قزوین اظهار کرد: آه مظلومان آتش به جان صهیونیست‌ها خواهد انداخت که آن‌ها را به نابودی می‌کشاند، کودک‌کشی از زمان فرعون به راه افتاد، یزید حضرت علی اصغر(ع) را بیرحمانه به شهادت رساند و این کودک‌کشی شیوه مستکبران است. خدای متعال آه این مظلومان را شعله‌های آتش جهنمی می‌کند که هم در دنیا و هم در آخرت دودمان آن‌ها را به آتش می‌کشد.

انتهای پیام
captcha