مردم ایران به شعارهای پوشالی استکبار اعتماد ندارند
کد خبر: 4180382
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۸

مردم ایران به شعارهای پوشالی استکبار اعتماد ندارند

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: مردم ایران در هر راهپیمایی و تظاهراتی شعار مرگ بر آمریکا را روی دست گرفتند و به جهانیان اعلام کردند که به آمریکا و شعارهای پوشالی استکبار اعتماد ندارند، امروز پیدا و پنهان ماهیت آمریکا در برابر دیدگان مردم جهان آشکار شده است.

رفیعی آتانی فرمانده سپاه قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی‌آتانی، فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در نخستین پیش نشست همایش ملی مقاومت و جهان آینده که امروز ۱۵ آبان در سالن اجتماعات امیرکبیر دانشکده آینده‌پژوهی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) برگزار شد، با بیان اینکه نجات فلسطین آرزوی دنیای اسلام است، گفت: حماس موفق شده اسرائیل را در مواضع مختلفی با شکست مواجه کند، امروز حماس دشمنان بزرگ خودش و دنیای اسلام را بی‌هدف کرده و در تنگنای راهبردی قرار داده است و این دقیقاً همان کاری است که بعد از آزادی خرمشهر انجام شد و ایران اسلامی آمریکا و صدام را بی‌هدف کرد.

وی ادامه داد: صدام گفته بود که اگر ایران بتواند خرمشهر را فتح کند کلید بصره را به آن‌ها خواهد داد و البته فتح بصره نه در جنگ فیزیکی که در جنگ اراده‌ ۲ ملت انجام شد و خروجی آن همین پیاده‌روی میلیونی اربعین و قرار گرفتن مردم ۲ کشور در کنار هم است.

این مسئول گفت: امروز رژیم صهیونسیتی و آمریکا بی‌راهبرد و در ابهام هستند، آن‌ها به دنبال جنگ علیه حماس و انهدام حماس بودند که محقق نشده و حالا مجبور به عقبب‌نشینی هستند؛ آنها راهبرد نیل تا فرات را می‌خواستند و امروز آنچه در غزه رخ می‌دهد همه داشته دشمن است، در واقع آن‌ها با تمام توان وارد میدان شده‌اند و بیش از این در توان ندارند.

وی بیان کرد: این مدعی نیل تا فرات است که دور خود را دیوار ١٢ متری کشیده است و همین دیوار هم آسیب‌پذیر بوده، رژیم اشغالگر قدس به دست خود بقایش را از بین برده است، آن‌ها راز ماندگاری را در سیستم اطلاعاتی خود می‌دانست و امروز میزان آسیب‌پذیر بودن این سیستم را می‌بینیم.

سردار رفیعی‌آتانی خاطرنشان کرد: اسرائیل خود را صاحب ارتش قدرتمندی می‌دانست که قول صیانت به شهروندانش داده بود اما در مواجهه با مشکل عملیات مستقل انجام نداده و از روز اول از ارباب خود کمک خواست، در حالی که کل منطقه غزه ۳۶۰ کیلومتر مربع است و صهیونیست از ۳۰ نقطه به آن حمله کرده است.

وی افزود: رژیم اشغالگر قدس با ارعاب و ایجاد ترس و قدرت خیالی خودساخته می‌خواست باقی بماند اما امروز می‌بینیم که این قدرت پوشالی فرو ریخت و تمام توانش کشتن طفل و زنان بی‌دفاع و حمله به ساختمان‌های مسکونی و بیمارستان‌هاست.

این مسئول بیان کرد: طی ۴۵ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران در هر راهپیمایی و تظاهراتی شعار مرگ بر آمریکا را روی دست گرفتند و به جهانیان اعلام کردند که به آمریکا و شعارهای پوشالی استکبار اعتماد ندارند، امروز پیدا و پنهان ماهیت آمریکا در برابر دیدگان مردم جهان آشکار شده است.

فرمانده سپاه قزوین در پایان با بیان این موضوع که وعده الهی صادق است، یادآور شد: تفسیر زیارت عاشورا در نبرد حماس دیده شد، آنچه در این زیارت می‌خوانیم امروز در محور مقاومت شکل گرفته است.

انتهای پیام
captcha