رژیم صهیونیستی پایتخت جغرافیایی فتنه است
کد خبر: 4187329
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷
آیت‌الله عابدینی:

رژیم صهیونیستی پایتخت جغرافیایی فتنه است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: امروز اگر بخواهیم پایتخت جغرافیایی فتنه را معرفی کنیم باید از مستکبران صهیونیستی نام ببریم، به خوبی شاهدیم فراعنه فتنه به دنبال لذت‌جویی هستند و مطابق وعده قرآن، آتش جهنم در انتظارشان است.

عابدینی امام جمعه قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در همایش بانوان فاطمی مدافع غزه که عصر دوشنبه ۲۰ آذر، در شبستان امیرالمؤمنین(ع) مسجدالنبی(ص) برگزار شد، گفت: با اندکی تورّق در تاریخ، هیچ برهه‌ای را نمی‌بینیم که مانند امروز حق و باطل در مقابل هم قرار گیرند، امروز گروه حق هر چه دارد به نمایش گذاشته و باطل نیز دار و ندارش را به دنیا نشان داده است، نخستین بار است که این اتفاق به صورت جهانی و در انظار همگان با این وضوح رخ داده، یعنی حماقتی اهل باطل را در بر گرفته که بدون اختیار و اراده، ماهیت ددمنشی خود را نشان داده‌اند.

وی بیان کرد: خدای متعال در آیه ۸۲ سوره مائده می‌فرماید با همه وجود می‌بینید و می‌چشید که خشن‌ترین و بی‌رحم‌ترین دشمنان مسلمانان، یهودیان و مشرکانی هستند که با آنان هم‌پیمانند، برای مثال بایدن شاید ظاهراً مسیحی باشد اما می‌بینیم که با صهیونیست هم‌پیمان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: خداوند در ادامه این آیه می‌فرماید بهترین دوستان شما آن دسته از مسیحیانی هستند که به انجیل حقیقی اعتقاد دارند، امروز تحقق این آیه را می‌بینیم و مشاهده می‌کنیم که عمده جمعیت‌های چند صد هزار نفری تظاهرکننده در واشنگتن، نیویورک، پاریس و شهرهای مختلف کشورهای اروپایی مسیحیان‌اند.

وی اظهار کرد: در روایات داریم که حضرت فاطمه زهرا(س) در قنوت نماز شبشان همه همسایگان و مردم مدینه را دعا کردند اما نامی از خود و خانواده‌شان نبردند، امام حسن(ع) به مادرشان فرمودند چرا نامی از خودمان در دعاهایتان نبود؟ حضرت پاسخ دادند الجار ثمّ الدار.

تجلی فرهنگ فاطمی در غزه

آیت‌الله عابدینی تصریح کرد: این فرهنگ فاطمی است، امروز می‌بینیم غزه در حال نشان دادن این فرهنگ است، امروز این فرهنگ با خون کودکان غزه برای جهانیان به نمایش در آمده و رفتار مجاهدان مقاومت اسلامی با اسرای صهیونیست نیز نشانگر این فرهنگ است.

وی ادامه داد: امروز اگر بخواهیم پایتخت جغرافیایی فتنه را معرفی کنیم باید از مستکبران صهیونیستی نام ببریم، به خوبی شاهدیم فراعنه فتنه به دنبال لذت‌جویی هستند و مطابق وعده قرآن، آتش جهنم در انتظارشان است.

این مسئول گفت: ما در دین دستورات ویژه‌ای برای جنگ و برخورد با اسرا داریم، دین به ما دستورات داده که باید نسبت به اسرای جنگ رحم و مروت داشته و با آنان جوانمردانه رفتار کنیم، همه ما از سفارش‌های امیرالمؤمنین(ع) به اطرافیان‌شان نسبت به ابن‌ملجم مرادی آگاهیم، فرهنگ علوی همین اکرام و احترام است، امروز می‌بینیم اسرای مقاومت اسلامی در زندان‌های صهیونیستی چه روزگاری سختی را سپری می‌کنند و در مقابل می‌بینیم اسرای صهیونیست در زندان‌های مقاومت چقدر مورد احترام‌اند.

وی خاطرنشان کرد: امروز با توجه به اتفاقاتی که در غزه رخ داده، می‌بینیم دل‌های اهل عالم آکنده از محبت نسبت به قرآن و اسلام شده، علامت و نشانه آن هم این تظاهرات‌هایی است که در سراسر دنیا می‌بینیم، همچنین مشاهده می‌کنیم دل‌های کسانی که انسانیت سرشان می‌شوند مالامال از کینه و عداوت نسبت به صهیونیست‌ها و خشونت‌های آنان است.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: امروز هر چه در غزه می‌بینیم تقوا، ذکر، توکل به خدا، عفت و حیاست، امروز شاهدیم اهالی غزه و مجاهدان مقاومت اسلامی اهل ذکرند و شعائر الهی را در دنیا به‌صورت برجسته نشان می‌دهند، این‌ها با اراده و اختیار جانشان را برای احیای حق می‌دهند و پای کار دین ایستاده‌اند.

صهیونیست‌ها آینده خود را تیره می‌بینند

وی بیان کرد: صهیونیست‌ها آینده خود را تیره و تار می‌بینند و بارها گفته‌اند که ما محکوم به شکست هستیم، صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها، افول و فرو ریختن هویت خود را اعتراف می‌کنند اما گروه مؤمنان تحقق آیه ۱۰۵ سوره انبیاء هستند. خداوند در این آیه می‌فرماید در حقیقت در زبور پس از تورات نوشتیم که زمین را بندگان شایسته ما به ارث خواهند برد، خدا در این آیه مشخص کرده که گروه حق پیروز خواهند شد و کار دشمنان آنان به استیصال و شکست نهایی خواهد رسید.

نماینده ولی‌فقیه استان قزوین بیان کرد: امام خمینی(ره) در زمان سیطره صدام در عراق و سیطره انور سادات در مصر فرمودند مسلمانان و علی‌الخصوص برادران عرب ما بدانند که مسئله اسرائیل و ایران نیست، مسئله اصلی برای جهانخواران شرق و غرب اسلام است، اسلام می‌تواند مسلمانان جهان را تحت پرچم توحید جمع کرده و دست جنایتکاران را از کشورهای اسلامی و سلطه بر مستضعفان جهان کوتاه کرده و مکتب ارزشمند الهی را به جهانیان عرضه کند.

وی خاطرنشان کرد: امام(ره) در ادامه فرمودند ای مسلمانان جهان و مستضعفان تحت سلطه مستکبران، به پا خیزید و متحد شوید و از اسلام دفاع کنید و از هیاهوی قدرتمندان نهراسید که قرن غلبه مستضعفان بر مستکبران فرا رسیده است.

آیت‌الله عابدینی تأکید کرد: این روزها پیش‌بینی امام(ره) در حال تحقق است، رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز مکرر به ما یادآوری می‌کنند که رژیم صهیونیستی نفس‌های آخر خود را می‌کشند، به زودی حق بر باطل پیروزی شده و بساط استکبار برچیده خواهد شد و زمینه برای ظهور منجی عالم بشریت مهیا می‌شود.

انتهای پیام
captcha