هدف صهیونیست‌ها مبارزه با فرهنگ فاطمی است
کد خبر: 4188063
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
آیت‌الله عابدینی:

هدف صهیونیست‌ها مبارزه با فرهنگ فاطمی است

امام جمعه قزوین گفت: امروز صهیونیست‌ها با فرهنگ فاطمی می‌جنگند، چراکه این فرهنگ نماد مقدم داشتن دیگران بر خود است، در صورتی که آنان به قیمت کشتن زنان و کودکان همه دنیا را برای خودشان می‌خواهند.

عابدینی امام جمعه قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین، در خطبه‌های نماز جمعه قزوین که ۲۴ آذرماه در مسجدالنبی(ص) برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت: امروز می‌بینیم صهیونیست‌ها با فرهنگ فاطمی می‌جنگند، کاری که رژیم صهیونیستی می‌کند ضد فرهنگ فاطمی است. حضرت فاطمه(س) می‌فرماید «الجار ثمّ الدار»، یعنی ابتدا دیگران و سپس خودمان، اما صهیونیست‌ها به قیمت کشتن کودکان، زنان و محرومان، یتیم کردن کودکان و آواره کردن توده‌های مظلوم مردم و ویرانی و خرابی خانه‌های مردم، همه دنیا را برای خودشان می‌خواهند، در حالی که فرهنگ فاطمی مقدم داشتن دیگران بر خود است.

وی بیان کرد: پیامبر(ص) فرمود کسی که به حضرت فاطمه(س) محبت دارد نفع آن را می‌برد، نخست موقع جان دادن است، چه کسی می‌تواند موقع جان دادن به داد ما برسد؟ هیچ کس نمی‌تواند هنگام مرگ کاری برای ما انجام دهد اما حضرت فاطمه(س) و محبت ایشان در آن هنگام می‌تواند به داد ما برسد.

نماینده ولی فقیه در قزوین ادامه داد: دوم اینکه حضرت فاطمه(س) در قبر می‌تواند به داد محبّش برسد، وقتی ما را در قبر گذاشتند و با اعمالمان تنها شدیم، چه کسی و چه چیزی جز محبت فاطمه(س) می‌تواند مایه دلگرمی ما باشد؟ سوم آن موقعی که ترازوی اعمال را می‌آورند تا اعمال آدم‌ها را بسنجند، آنجا چه کسی و چه چیزی جز محبت حضرت فاطمه‌(س) می‌تواند به داد ما برسد؟

وی با بیان اینکه حضرت فاطمه(س) در قیامت از محبانش دستگیری می‌کند، تصریح کرد: چهارم اینکه فاطمه(س) در محشر دست محبانش را می‌گیرد، وقتی قیامت به پا می‌شود محبت آن حضرت دستگیر ما خواهد شد. پنجم اینکه در صراط، حضرت فاطمه(س) دست دوستدارانش را می‌گیرد، وقتی که می‌خواهیم از پل صراط عبور کنیم آنچه به ما قوت و جرئت عبور از پل صراط را می‌دهد محبت حضرت فاطمه(س) است.

امام جمعه قزوین یادآور شد: ششم زمانی که اعمال ما را در ترازو می‌گذارند، آن‌ها را وزن و حساب و کتاب می‌کنند، آن موقع باز هم محبت فاطمه‌(س) به داد ما خواهد رسید. پیامبر(ص) فرمودند هر کس دختر من فاطمه(س) از او راضی باشد، من هم از او راضی هستم، هر کس من از او راضی باشم خدا از او راضی است، هرکس دخترم فاطمه(س) نسبت به او ناراحت باشد، من هم نسبت به او خشمگین خواهم بود و هر کس من نسبت به او خشمگین باشم، خشم خدا شامل حال او خواهد بود، وای بر کسی که به فاطمه(س)، به ذرّیه فاطمه(س) و به پیروان او ظلم روا دارد.

این مسئول در پایان گفت: این قتل عام‌هایی که در سرزمین‌های اشغالی، یمن و هر کجا نسبت به پیروان دین و اهل بیت(ع) اتفاق می‌افتد، دشمنی با حضرت فاطمه‌(س)، رسول خدا(ص) و خاندان عصمت و طهارت است و موجب خشم و غضب الهی خواهد بود.

خبرنگار: زهرا عبداللهی

انتهای پیام
captcha