رسانه‌ها از مسلمان شدن سالانه ۲۰ هزار آمریکایی خبر می‌دهند
کد خبر: 4189322
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴
امام جمعه قزوین:

رسانه‌ها از مسلمان شدن سالانه ۲۰ هزار آمریکایی خبر می‌دهند

امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه گفت: رسانه‌های غربی می‌گویند سالیانه حدود ۲۰ هزار نفر که اغلب آن‌ها جوان هستند در آمریکا به دین اسلام می‌پیوندند و این مهم موجب عصبانیت آمریکایی ‌شده است.

عابدینی امام جمعه قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین، در خطبه‌های نماز جمعه که یکم دی ماه در مسجدالنبی(ص) برگزار شد، با بیان اینکه تقوا باید عملی باشد، گفت: تقوا باید در نگاه ما تأثیرگذار باشد، نگاه ما به گناه آلوده نباشد، به مال مردم طمع نداشته باشیم، نگاه سوءاستفاده‌گر به بیت‌المال نداشته باشیم، از فساد بپرهیزیم، نه تنها بپرهیزیم بلکه آن‌هایی که فساد می‌کنند و به بیت‌المال خیانت می‌کنند را بشناسیم و به مردم معرفی کنیم.

وی ادامه داد: مبادا جوانان عدالتخواه عدالتخواهی را کنار بگذارند و مبادا همین جوانان عدالتخواهی را به سیاه‌نمایی تبدیل کنند، یعنی هم نباید سیاه‌نمایی باشد و از آن طرف بام بیفتیم و هم نباید عدالتخواهی به تعطیلی کشیده شود و از این طرف بام بیفتیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بیان کرد: بدانیم اگر حق را بگوییم خدا از گوینده حق حمایت می‌کند، آن‌هایی که ملاحظه‌کاری می‌کنند و می‌گویند اگر حق را بگوییم فلان‌ طور می‌شود، باید بدانند که اگر پای حق نایستند، خواری و ذلت خودشان را زمینه‌سازی کرده‌اند.

وی تصریح کرد: هر کسی که پای حق ایستاد به عزت رسید، هر کسی که به خاطر ترس و منافع دنیوی ملاحظاتی داشت و حق را مظلوم نگه داشت، زبانش برای بیان حق بسته بود، وظیفه خود را برای حق ادا نکرد، بنا به حدیث امام حسن عسکری(ع)  به او وعده خواری و ذلت داده شده است، چنین کسی آدم ذلیلی است و توانمند نبوده و نخواهد بود.

توسعه اسلام در غرب موجب عصبانیت آمریکاست

امام جمعه قزوین اظهار کرد: یکی از مناسبت‌های پیش‌رو میلاد حضرت مسیح(ع) است، خداوند بشارت تولد حضرت عیسی(ع) را به حضرت مریم(س) داد، فرشتگان خدمت حضرت مریم(س) آمدند و گفتند خدا تو را به کلمه‌ای بشارت می‌دهد که آن عیسی‌بن‌مریم(س) است، این شخصیت هم در دنیا و هم در آخرت وجیهه، آبرومند و باعظمت است.

آیت‌الله عابدینی افزود: حضرت عیسی(ع) وقتی می‌خواهد به مردم دنیا بشارت دهد، می‌فرماید من تورات و کتاب‌های پیش از خودم را تصدیق می‌کنم و بشارت به آمدن پیامبری می‌دهم که نام او احمد است، این معنا در آیه ۶ سوره صف آمده است، یعنی حضرت مسیح(ع) جهان آینده را به آمدن خاتم انبیای الهی بشارت داد، این بشارت در انجیل و تورات هم آمده است.

وی بیان کرد:‌ آمدن پیامبر(ص) بشارت حضرت عیسی(ع) بوده است، همه مردم دنیا تحت تأثیر این کلمات بوده‌اند وگرنه این قیام جهانی که اکنون می‌بینیم شکل نمی‌گرفت، این‌ها پشت صحنه معنوی دارند، رسانه‌های غربی می‌گویند سالیانه حدود ۲۰ هزار نفر که اغلب آن‌ها جوان هستند در آمریکا به اسلام می پیوندند.

خطیب نماز جمعه قزوین گفت: سالی ۲۰ هزار نفر که عمدتاً هم مسیحی هستند به اسلام می‌پیوندند و آمریکا باید هم عصبانی بشود و از این عصبانیت بمیرد چرا که جز این چاره‌ای ندارد و این ۲۰ هزار نفر، سال آینده بیشتر می‌شوند و اینها همه برکت نام حضرت عیسی مسیح(ع) است.

وی ادامه داد: در فرانسه سالانه حدود ۴ هزار نفر که عمدتاً مسیحی هستند، مسلمان می‌شوند. در انگلستان و ایتالیا سالانه ۵۲۰۰ نفر مسلمان می‌شوند و این موضوع صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها را ناراحت می‌کند و به همان نسبت مؤمنان و مستضعفان عالم خوشحال می‌شوند.

مهمترین مسئله دنیای امروز «غزه» است

نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: مهمترین دغدغه فکری امروز ما مسئله فلسطین و مردم غزه است، دستمان به آن‌ها نمی‌رسد اما دلمان با آن‌هاست و اشکمان برای آن‌ها جاری می‌شود. هر روز که می‌گذرد شکست صهیونیست‌ها آشکارتر می‌شود و خودشان و حامیانشان در سراسر دنیا و حتی سران صهیونیست‌ها غیر از نتانیاهو بر این شکست اذعان دارند.

وی تصریح کرد: نتانیاهو می‌داند هر زمانی که بساط جنگ برچیده شود، او باید کنار برود. در این جنگ نه تنها صهیونیست‌ها بلکه آمریکایی‌ها، انگلیسی ها، فرانسوی‌ها و همه حامیان آن‌ها شکست خورده‌اند چرا که برداشتشان این بود که حیثیتشان به این جنگ وابسته است و همه پای کار آمدند اما خدا همه آن‌ها را با هم به زمین کوبید.

آیت‌الله عابدینی بیان کرد: اعتراضات در دنیا علیه صهیونیست‌ها هر روز گسترده‌تر می‌شود؛ این‌طور نیست که یک روزی بیایند یک همایشی و نمایشی زله بیندازند، هر روز مردم دنیا خشمگین‌تر می‌شود تا بساط صهیونیست‌ها برچیده شود.

وی گفت: نکته دیگر اینکه روحیه نظامیان صهیونیستی هر روز نسبت به قبل ضعیف‌تر می‌شود. عقب‌نشینی‌ها روز به روز بیشتر می‌شود و امیدواریم خدای متعال به زنان و کودکان و مردم بی‌پناه غزه که کارشان به آوارگی و مجروح شدن کشیده شده است، رحم کند و به‌زودی شاهد پیروزی نهایی این عزیزان باشیم.

امام جمعه قزوین در پایان اظهار کرد:‌ دعای امام سجاد(ع) را برای همه رزمندگان مقاومت عرض می‌کنم، حضرت این طور فرموده‌اند که خدایا این رزمندگان مقاومت هر کجا اطلاعاتی لازم دارند به آن‌ها عنایت فرما، هر کجا چیزی نمی‌دانند این جهل‌شان را به معرفت و شناخت تبدیل فرما و بصیرت دیدن نیرنگ‌ها و مکرهای دشمن را به آنان عنایت کن.

انتهای پیام
captcha