انقلاب اسلامی هیمنه شکست‌ناپذیری آمریکا را شکست
کد خبر: 4190395
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۲
معاون رئیس جمهور:

انقلاب اسلامی هیمنه شکست‌ناپذیری آمریکا را شکست

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: می‌گفتند آمریکا شکست ناپذیر است اما انقلاب اسلامی نشان داد که اینطور نیست در سال گذشته نیز شاهد بودیم در کشور ما اغتشاش به راه انداختند ولی نتوانستند به هدف خود برسند همچون داعش که از آن حمایت کردند ولی در نهایت شکست خوردند.

حسینی معاون رئیس جمهور

به گزارش ایکنا از قزوین، محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور، در اختتامیه چهارمین رویداد بین‌المللی و اولین همایش ملی مقاومت و جهان آینده که شامگاه چهارشنبه، ۶ دی در سالن بوستان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری چنین رویدادی نشان از این است که دانشگاه خودش را در قبال مسائل منطقه‌ای و جهانی مسئول می‌داند و دانشگاه می‌تواند در مسائل کشور گرهگشا باشد.

وی ادامه داد: صهیونیست‌ها با طراحی‌ نقشه‌های ظالمانه، دانشمندان هسته‌ای ما را نیز به شهادت رسانده‌اند، بنابراین جنایت صهیونیست‌ها تازگی ندارد و به مدت ۷۵ سال است که ادامه دارد و اینکه این موضوع در گذشته بازتاب پیدا نمی‌کرد به دلیل دردسترس نبودن رسانه‌ها بود اما شکست صهیونیست‌ها در طوفان‌الاقصی به این دلیل بود که نتوانستند اطلاع‌رسانی به جهان را در اختیار خود در بیاورند و این فعالان رسانه‌ای مقاومت بودند که وارد عرصه شدند و در نهایت اطلاع‌رسانی به خوبی انجام شد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: امروز جنگ‌ غزه به هیچ عنوان سازگار با پروتکل‌های جنگی نیست و مواردی همچون حمله به بیمارستان، آمبولانس، مدارس و استفاده از سلاح‌های ممنوعه در این جنگ اتفاق می‌افتد. آمریکایی‌ها در جنگ جهانی از بمب اتم استفاده کردند و امروز نیز صهیونسیت‌ها با حمله به بیمارستان شیوه جنایت جنگی را پیش گرفتند.

وی اظهار کرد: اما امروز چهره آمریکا عیان شده و اگر در گذشته خودشان را پشت نقاب صلح و امنیت و حقوق بشر پنهان می‌کردند اکنون این پرده فرو افتاده و حقایق آشکار شده است. می‌گفتند آمریکا شکست ناپذیر است اما انقلاب اسلامی نشان داد که اینطور نیست در سال گذشته نیز شاهد بودیم در کشور ما اغتشاش به راه انداختند ولی نتوانستند به هدف خود برسند همچون داعش که از آن حمایت کردند ولی در نهایت شکست خوردند.

این مسئول بیان کرد: اسرائیلی‌ها فلسطینی‌ها را تروریست می‌خواندند اما شاهد هستیم که خودشان تروریست هستند و تا کنون بالغ بر ۲۱ هزار نفر از مردم مظلوم فلسطین را به شهادت رسانده‌اند. بنابراین باید حقایق درباره این ظالم‌ها گفته شود چراکه هر چقدر حقایق در فضای مجازی بیان شود مردم آگاه‌تر خواهند شد، همچینن اقدام دانشگاهیان در این زمینه قطعاً اثرگذار خواهد بود، چراکه دانشگاه به عنوان اتاق فکر می‌تواند کمک کند و گام‌های بلندی بردارد.

وی تصریح کرد: مقاومت و پایداری که اندیشه امام بود امروز احیا شده و مقاومت یمنی‌ها در دنیای کنونی نمونه آن است. حتی اندیشکده‌های غربی هشدار داده‌اند که معلوم نیست در آینده چه اتفاقی بیفتد و این موضوع نشان از انتقال قدرت از غرب به شرق دارد و نشان می‌دهد قدرت غرب درهم کوبیده شده است.

انتهای پیام
captcha