مردم با حضور در میدان نقشه فتنه ۸۸ را نقش بر آب کردند
کد خبر: 4190854
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

مردم با حضور در میدان نقشه فتنه ۸۸ را نقش بر آب کردند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنان در جریان فتنه‌ امیدوار بودند می‌توانند براندازی نظام را رقم بزنند اما مردم با ورود هوشمندانه به میدان مانع از تحقق اهداف دشمنان شدند.

حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی

به گزارش ایکنا از قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در اجتماع مردم قزوین که به مناسبت گرامیداشت یوم الله ۹ دی در میدان آزادی این شهر برگزار شد، گفت: ۹ دی سالروز تجدید میثاق امت با ولایت است، فتنه‌گران در سال ۸۸ به بهانه‌ انتخابات، نظام و انقلاب را هدف قرار دادند و به همین علت مردم به صورت خودجوش به میدان آمدند و مراتب وفاداری خود را نسبت به اسلام، انقلاب، شهدا و امام نشان داده و این توطئه را خنثی کردند.

وی در ادامه بیان کرد: مردم در انتخابات سال ۸۸ با مشارکت ۴۰ میلیونی خود، حماسه‌ بزرگی را رقم زدند اما این حضور باشکوه به مذاق عده‌ای خوش نیامد و فتنه‌گران کام مردم را تلخ و خسارت‌های غیر قابل جبرانی به کشور و انقلاب وارد کردند و با عبور از خطوط قرمز به مقدسات و امام حسین(ع) نیز توهین کرده و شعارهایی ولایت فقیه سر دادند، اما غافل بودند که خداوند ولی‌فقیه زمان را تنها نمی‌گذارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: حال این سؤال مطرح می‌شود که آیا کسانی که فتنه ۸۸ را به راه انداختند، می‌دانند که چه خیانتی به مردم و کشور کردند؟ دشمنان در جریان فتنه‌ امیدوار بودند می‌توانند براندازی نظام را رقم بزنند اما مردم با ورود هوشمندانه به میدان مانع از تحقق اهداف دشمنان شدند.

وی خطرناک‌ترین فتنه را ایجاد فاصله‌ ذهنی و فکری بین ولی‌فقیه و مردم دانست و تصریح کرد: این توطئه خطرناکی است که دشمن دنبال آن است و اگر مراقبت نکنیم، از مسیر خارج خواهیم شد و مهمترین ابزار دشمن برای این کار شبهه‌افکنی و شایعه‌پراکنی است که باید نخبگان ورود پیدا کرده و روشنگری کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی نقش ویژه‌ ولی‌فقیه در مدیریت فتنه ۸۸ را یکی از دستاوردهای ۹ دی عنوان کرد و گفت: مردم در این روز بیش از پیش به قدرت و هوشمندی ولی فقیه پی بردند و به همه دنیا نشان داده شد که پیوند بین امت و ولایت ناگسستنی است.

انتهای پیام
captcha