توزیع ۱۱ هزار بسته معیشتی به نیازمندان قزوینی در هفته مقاومت
کد خبر: 4191418
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵

توزیع ۱۱ هزار بسته معیشتی به نیازمندان قزوینی در هفته مقاومت

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین گفت: در هفته مقاومت به طور همزمان در ۱۵ استان طرح نهضت کمک مؤمنانه برگزار خواهد شد و در این راستا در استان قزوین ۱۱ هزار بسته معیشتی توزیع می‌شود.

بسته معیشتی

به گزارش ایکنا از قزوین، سرهنگ مهدی صادق‌پور، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین، در رزمایش توزیع ۱۱ هزار بسته معیشتی در قالب نهضت کمک مؤمنانه که امروز ۱۲ دی در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین برگزار شد، گفت: هم اکنون در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها قرار داریم و به همین مناسبت این هفته، هفته‌ مقاومت نامگذاری شده است.

وی در ادامه بیان کرد: در این هفته به طور همزمان در ۱۵ استان طرح نهضت کمک مؤمنانه برگزار خواهد شد و در استان قزوین نیز ۱۱ هزار بسته معیشتی توزیع می‌شود. این بسته‌های معیشتی به همت گروه‌های جهادی و آورده سپاه تهیه شده است و به ولی نعمتان استان قزوین توزیع خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین تصریح کرد: در شب یلدا نیز بالغ بر ۴ میلیارد تومان از اعتبارات محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی جهت توزیع بسته معیشتی به ولی نعمتان هزینه شد. بسیج سازندگی با محوریت بسیج حقوقدان نیز در حوزه آزادسازی زندانیان قدم‌هایی برداشته است و در این هفته ۲۲ نفر از زندانیان در قزوین آزاد خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: در موضوع محرومیت‌زدایی، مسکن محرومین بیش از پنج برابر از برنامه‌های پیش‌بینی شده جلوتر هستیم و ۷۰ پروژه محرومیت‌زدایی در این هفته به بهره‌برداری خواهد رسید. همچنین در این هفته ۲۵ سری جهیزیه به جامعه هدف شناسایی شده در قزوین توزیع خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین اظهار کرد: ما به عنوان خادمین مردم برنامه‌ریزی‌هایی در نظر داریم تا در دهه فجر پروژه‌های عمرانی محول شده را افتتاح کنیم و این اقدامات را مدیون پشتیبانی و حمایت گروه‌های جهادی هستیم.

صادق‌پور در پایان گفت: در این هفته در کل کشور نیز  ۳۴۵ هزار و ۸۸۶ سبد معیشتی، ۸ هزار و ۴۵۸ سری جهیزیه توزیع و ۴۳۳ نفر زندانی آزاد و ۲ هزار و ۷۸ افتتاح پروژه‌های عمرانی محرومیت‌زدایی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha