روشنگری خبرنگاران غزه موجی جهانی علیه صهیونیست‌ها رقم زد
کد خبر: 4192376
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷

روشنگری خبرنگاران غزه موجی جهانی علیه صهیونیست‌ها رقم زد

رئیس بسیج رسانه استان قزوین گفت: روشنگری خبرنگاران و موج عظیمی که علیه صهیونیست‌های تروریست، در دنیا رقم خورد جهان را از زیر آوار دروغ‌پراکنی‌های اسرائیل نجات داد، اگر بیشتر از پیروزی نیروهای مبارز حماس نباشد قطعاً کمتر نیست.

خبرنگاران غزه

به گزارش ایکنا از قزوین، محمد کشاورز، رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین، در یادواره شهدای خبرنگار غزه که امروز ۱۶ دی در سالن اجتماعات کتابخانه امام خمینی(ره) قزوین برگزار شد، گفت: بیش از سه ماه از تهاجم وحشیانه و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه می‌گذرد و در این مدت بیش از ۱۰۰ خبرنگار درحالی‌که ابعاد جنایات و کشتارهای مردم فلسطین را بازتاب می‌دادند، به شهادت رسیدند.

وی افزود: به تمام چهره‌های رسانه‌ای و خبرنگاران فلسطینی که جان خود را برای انتقال تصاویر، واقعیت‌ها، قهرمانی و مقاومت مردم و نیز انعکاس ابعاد جنایات و کشتارهای وحشیانه و فجیعی که اشغالگران صهیونیست در حق مردم فلسطین مرتکب می‌شوند، به خطر انداختند، درود می‌فرستیم و به آن‌ها افتخار می‌کنیم؛ سلام به شهدایی که در بهشت جاویدان هستند و درود به خبرنگارانی که در میدان جنگیدند.

این مسئول بیان کرد: بر اساس آمار دفتر اطلاع‌رسانی دولت غزه، تعداد شهدای خبرنگار در جریان حملات سه ماه اخیر رژیم صهیونستی به نوار غزه به ۱۰۶ تن رسیده و آن‌ها در حملات مستقیم دشمن صهیونیستی به کادر خبری و یا هدف قرار گرفتن خانه‌هایشان در غزه به شهادت رسیده‌اند. یادواره شهدای غزه در واقع مراسمی برای تقدیر از این قهرمانان فداکار است که در نبرد دلاورانه طوفان‌الاقصی در کنار مردمشان ایستادگی کردند.

رئیس بسیج رسانه قزوین تصریح کرد: به‌طور میانگین هرروز یک خبرنگار در این جنگ توسط صهیونیست‌ها شهید شده است و آن‌ها در شرایطی که سلاح آن‌ها فقط میکروفون و دوربین بود، به شهادت رسیدند. خبرنگاران غزه اوج رذالت صهیونیست‌ را به تصویر کشیدند اگر صدها برنامه‌ریزی می‌کردیم تا دنیا ماهیت و هویت اصلی اسرائیل را بشناسند شاید تأثیر آن به‌اندازه جهاد روشنگری این خبرنگاران نبود.

وی خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین مؤسسات رسانه‌ای در دست صهیونیست‌هاست اما با وجود تمام ابزارهای رسانه‌ای و حتی سانسور خبری، خبرنگاران غزه واقعیت‌ را به دنیا نشان دادند. روشنگری خبرنگاران و موج عظیمی که علیه صهیونیست‌های تروریست، در دنیا رقم خورد جهان را از زیر آوار دروغ‌پراکنی‌های اسرائیل نجات داد، اگر بیشتر از پیروزی نیروهای مبارز حماس نباشد قطعاً کمتر نیست و همین دلیل خوبی است که یاد آن‌ها را گرامی‌ بداریم.

کشاورز یادآور شد: دشمن قسم‌خورده ملت ایران در سالروز شهادت یکی از قهرمانان این مرز و بوم دست به اقدامی تروریستی زد تا با به شهادت رساندن مردم مقاوم ایران نشان دهد که راه سردار دل‌ها شهید سلیمانی تا چه اندازه درست و صحیح بود و اگر رشادت این شهید و دیگر هم‌رزمان ایشان نبود تروریسم تا چه حد گسترش پیدا می‌کرد.

وی در پایان گفت: این اقدام سبعانه و بزدلانه نشان‌دهنده خواری و استیصال دشمنان ملت ایران است، این دژخیمان حالا که در مقابل جبهه حق یارای مقابله ندارند دست به چنین جنایاتی می‌زنند و زنان و کودکان را به شهادت می‌رسانند اما باید بدانند که ملت ایران لحظه‌ای از آرمان‌های خود عقب نمی‌نشینند و درنهایت انتقام سخت را از دشمن به اذن الله خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha