امروز قدرت یمن استکبار را به استیصال کشانده است
کد خبر: 4193501
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳
امام جمعه قزوین:

امروز قدرت یمن استکبار را به استیصال کشانده است

امام جمعه قزوین با بیان اینکه آمریکایی‌ها در حال تکرار غلط‌های خود در خصوص یمن هستند، گفت: آنها اگر عاقل باشند باید به یاد بیاورند که یمن را با خاک یکسان کردند، اما از میان آن خرابه‌ها، قدرت بی‌بدیل منطقه‌ای یمن رویید که امروز استکبار را به استیصال کشانده است.

عابدینی امام جمعه قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین، در خطبه‌های نماز جمعه که ۲۲ دی‌ماه در مسجدالنبی(ص) قزوین برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه رجب با اشاره به ذلت رژیم صهیونیستی اظهار کرد: صهیونیست‌ها که بی‌خانمان‌های عالم هستند، به پیشانی‌هایشان مهر ذلت نشسته است، دلیل جنایت‌هایشان آن است که هویت و شخصیت ندارند، ملت نیستند، این‌ها نه دولت دارند و نه ملت هستند.

وی ادامه داد: ملت شامل خانواده‌های ریشه‌دار و نسلی پس از نسل دیگر است، چنین ملتی دولت تأسیس می‌کند، مانند همان کاری که مردم ما در انقلاب اسلامی انجام دادند، ما ملت هستیم و دولت داریم، صهیونیست‌ها ملت نیستند، دولتشان هم دولتی نیست که از ملت شکل گرفته باشد، این‌ها از یک مشت آدم‌هایی تشکیل شده‌اند که از مناطق مختلف دنیا آواره و رانده شده و به طمع سرزمین‌های مردمی دیگر و برای چپاول و غارت ثروت‌های دیگران کنار هم هستند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: آن کسانی که به شهادت می‌رسند، آن زنان و کودکانی که شهید شدند، آن‌هایی که آواره شدند، آن کسانی که در مقاومت اسلامی در غزه یا کرمان مجروح شدند، این‌ها ضرر نکردند، این‌ها با خدا معامله کردند، آن‌هایی هم که حیله پیش گرفتند، نیرنگ کردند، به بندگان خدا ظلم کردند، گمان کردند خیلی زرنگ هستند که توانستند زمین یک نفر را از چنگش در بیاورند، مال دیگران را برای خودشان تصاحب کردند، این‌ها کسانی هستند که نمی‌فهمند و در این دنیای پر سود متضرر می‌شوند.

وی با اشاره به حمله شب گذشته آمریکا و انگلیس به یمن، تصریح کرد: آمریکایی‌ها در حال تکرار غلط‌های خود در خصوص یمن هستند. اگر عاقل باشند باید به یاد بیاورند که یمن را با خاک یکسان کردند و چیزی برای مردم یمن نگذاشتند اما از میان آن خرابه‌ها، قدرت بی‌بدیل منطقه‌ای یمن رویید و جهان را شگفت‌زده کرد و امروز استکبار را به استیصال کشانده است و آمریکا و انگلیس اگر عاقل باشند باید درس عبرت بگیرند.

امام جمعه قزوین افزود: جهان اسلام آماده همراهی با یمن است و در همه دنیا اعتراض علیه جنایت‌های آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها، انگلیسی‌ها، فرانسوی‌ها و همه هم‌پیمانانشان از سوی مسلمانان شکل گرفته است، آیا این درس عبرت برای شما نیست؟ حمله به یمن دستاوردی برای شما ندارد و آمریکایی‌ها یقین بدانند که حمله به یمن به زیان آنهاست و ادامه این روند باعث می‌شود قدرت ظاهری، پوشالی و دروغینشان را در دنیا از دست بدهند.

وی با اشاره به نشست رئیس‌جمهور با حزب‌های مختلف یادآور شد: در این نشست سران احزاب نظرات خود را مطرح کردند و این حرکت بسیار تماشایی است و چشم دشمنان ما را کور خواهد کرد، امید مردم را افزایش می‌دهد، وحدت و انسجام جامعه را بالا می‌برد، اتحاد مردم بیشتر می‌شود و امیدوار هستیم همان الگو که در کلان کشور اتفاق افتاد در هر استانی با استانداران نیز انجام شود تا در آستانه انتخابات این همراهی و همدلی بیشتر به نمایش گذاشته شود.

انتهای پیام
captcha