اجرای رویداد «شیرین بیان» در استان قزوین
کد خبر: 4197273
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۹

اجرای رویداد «شیرین بیان» در استان قزوین

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین از اجرای رویداد «شیرین بیان» در استان قزوین با هدف آشنایی دختران جوان با نحوه پاسخگویی به شبهات و سؤالات مرتبط با انقلاب اسلامی خبر داد.

دختران حاج قاسم

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین یوسف پورآرین، مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین، با اشاره به اینکه «تبیین» اساس کار سازمان تبلیغات اسلامی است، گفت: در جنگ هدفمند دشمن و تلاش او برای تسخیر قلب و ذهن مردم، جهاد تبیین اساس کار ما است و ما باید دل‌ها و ذهن را قانع کنیم. در این میان یکی از گروه‌هایی که ما می‌توانیم کار تبیین را از آن‌ها به درستی انتظار داشته باشیم دختران نوجوان هستند.

وی اظهار کرد: در یک سال گذشته تمرکز ویژه‌ای بر روی دانش‌آموزان مقطع متوسطه انجام شده و بیش از ۶۰۰ نفر از آن‌ها در طرحی با نام «دختران حاج قاسم» شبکه‌سازی شده‌اند.

این مسئول از اجرای رویداد «شیرین بیان» در استان قزوین خبر داد و خاطرنشان کرد: در امتداد رویداد «دختران حاج قاسم» رویداد «شیرین بیان» طراحی شده است. دختران شرکت‌کننده در این رویداد با روش‌ها و نحوه پاسخگویی به شبهات و سؤالات آشنا شده و تلاش خواهد شد تا به ابزار پاسخ به شبهات مجهز شوند.

وی ادامه داد: شبهات دشمنان نسبت به انقلاب و انتخابات به این گروه‌ها ارائه خواهد شد و بعد این گروه‌ها با راهنمایی اساتید راهنما باید نسبت به رفع و پاسخ به این سوالات و شبهات اقدام کنند و تلاش خواهد شد این دختران با روش‌های پاسخگویی به شبهات و منابع این نوع پاسخگویی آشنا شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین در پایان با بیان اینکه این رویداد با حضور بیش از ۱۲۰ دختر در قالب ۲۵ گروه سه تا ۶ نفره برگزار خواهد شد، یادآور شد: این رویداد از پنجشنبه ۱۲ به مدت ۲ روز در تبلیغات اسلامی قزوین برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha