حضور حداکثری در انتخابات اراده دشمن را نابود می‌کند
کد خبر: 4198866
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱
امام جمعه قزوین:

حضور حداکثری در انتخابات اراده دشمن را نابود می‌کند

امام جمعه قزوین گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات دشمن را از توطئه‌هایش پشیمان می‌کند، آنها ما را تحریم کردند که در انتخابات شرکت نکنیم، اگر ما در انتخابات حضور حداکثری داشته باشیم تحریم دشمن و اراده آن را نابود می‌کنیم.

عابدینی امام جمعه قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین، در خطبه‌های نماز جمعه که جمعه ۲۰ بهمن در مسجدالنبی (ص) برگزار شد، ضمن تبریک ولادت امام حسین(ع) اظهار کرد: وقتی هنوز انقلاب پیروز نشده بود، بسیاری از پاسداران فرزندان انقلابی امام(ره) بودند و بعد پاسدار شدند، سپس در دفاع مقدس جوانمردی و شجاعت خود را نشان دادند، در دوران دفاع از حرم نیز خوش درخشیدند، در مقابل فتنه‌ها امنیت نظام جمهوری اسلامی را حفظ کردند و همواره پای کار نظام و انقلاب بوده‌اند و خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: امام باقر (ع) فرمود ای فرزندم بر حذر باش از ظلم کردن به کسی که غیر از خدا کسی را ندارد، کسی که غیر از خدا کسی را ندارد، خدا منتقم او می‌شود، بنابراین از ظلم کردن به کسی که دستش به جایی بند نیست و هیچ کس از او حمایت نمی‌کند بترسید و پرهیز کنید.

وی ادامه داد: این نصیحت بسیار مهم است و ما خیلی به آن نیاز داریم، آن آدم‌هایی که مردم را به خاک سیاه می‌نشانند، باید بدانند که این مظلومان کسی را غیر از خدا ندارند که به داد آن‌ها برسد، همه چیزشان را از دست داده‌اند، کاری هم نمی‌توانند انجام دهند، باید از ظلم به این‌ها ترسید، چون خدا منتقم انسان‌های مظلوم است.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: روز میلاد امام سجاد (ع) روز صحیفه سجادیه هم نامگذاری شده است، درست است که قرآن بین مردم مظلوم و غریب است اما شاهد برگزاری جلسات قرآنی، محافل قرآنی و جلسات تفسیر قرآن هستیم، با همه این احوال می گوییم قرآن غریب، مظلوم و مهجور است. سپس به سراغ نهج‌البلاغه می‌رویم و می‌بینیم از قرآن مظلوم‌تر و مهجورتر است، بعد به سراغ صحیفه سجادیه می‌رویم و می‌بینیم که از نهج‌البلاغه هم مظلوم‌تر است بنابراین باید برای اینکه صحیفه سجادیه در جامعه معرفی شود تلاش مضاعف داشته باشیم.

وی با اشاره به حلول ماه شعبان تصریح کرد: در ماه شریف رجب و ماه شعبان‌المعظم استغفار و توبه بسیار سفارش شده است، برای اینکه قرار است ما در این ماه‌ها برای حضور در ماه مبارک رمضان رمضان آماده شویم، این حضور نیازمند زمینه است، زمینه‌اش همین استغفار و توبه است.

آیت‌الله عابدینی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات دشمن را از توطئه‌هایش پشیمان می‌کند، آنها ما را تحریم کردند که در انتخابات شرکت نکنیم، اگر ما در انتخابات حضور حداکثری داشته باشیم تحریم دشمنان و اراده آنان را نابود می‌کنیم و دشمن را زیر پا می‌گذاریم چرا که عزت، استقلال و آبرویمان بستگی به برگزاری باشکوه انتخابات دارد.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: البته دشمن هم همه توانش را به کار گرفته تا ما را از حضور در انتخابات به شک و تردید بیاندازد، مبادا وسوسه شیطانی دشمن جای دستورات الهی، انبیا و اولیا را بگیرد و امیدواریم خداوند عنایت کند تا ما بتوانیم به بهترین شکل ممکن به وظیفه‌مان عمل کنیم.

انتهای پیام
captcha