مشارکت در انتخابات قلب علاقه‌مندان به جمهوری اسلامی را شاد می‌کند
کد خبر: 4202809
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
نماینده ولی‌ فقیه در استان قزوین:

مشارکت در انتخابات قلب علاقه‌مندان به جمهوری اسلامی را شاد می‌کند

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی گفت: امیدواریم امروز یک بار دیگر عزت، سربلندی، وحدت، همدلی و هماهنگی مردم ما در دنیا بدرخشد و قلب تمام علاقه‌مندان به نظام جمهوری اسلامی در دنیا شاد شود.

عابدینی امام جمعه قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان  امام جمعه قزوین، امروز، جمعه ۱۱ اسفندماه در مسجد امام خمینی(ره) قزوین پس از اینکه رأی خود را در صندوق‌ انداخت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز درصد مشارکت مردم در انتخابات به‌عنوان نمره امتحانی آنها محسوب می‌شود، هیچ‌کس راضی نیست در امتحان نمره ضعیف و غیرقابل قبولی داشته باشد.

وی ادامه داد: بنابراین باید بکوشیم در این آزمون بزرگ و مهم نمره‌ای برای خود ثبت کنیم که همواره باعث سربلندی و افتخار ما باشد و در آینده برای نسل‌های بعدی نیز نقل کنیم که ما با درصد مشارکت بالا در این آزمون بزرگ الهی حضور پیدا کردیم.

امام جمعه قزوین بیان کرد: امیدواریم مردم ما شرایط کشور و طمع دشمنان را درک کنند، امید همه کسانی که در کشورهای اسلامی در دنیا در این فضای ظلم و جنایت قرار گرفته‌اند و سیطره ظالمانه فرعون عصر، استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی را می‌بینند، اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران است.

وی بیان کرد: حل مسائل معیشتی، امنیت، آسایش و اقتصاد به حضور گسترده مردم پای صندوق‌ رأی بستگی دارد؛ مجلس قوی، نظام را قوی نشان می‌دهد، نظام قوی می‌تواند مشکلات را از سر راه بردارد و زندگی مردم را آسان کند.

نماینده ولی‌ فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: امیدواریم امروز یک بار دیگر عزت، سربلندی، وحدت، همدلی و هماهنگی مردم ما در دنیا بدرخشد، قلب تمام علاقه‌مندان به نظام جمهوری اسلامی در دنیا شاد شود، دشمنان اسلام بار دیگر مأیوس شوند و پاداش استقامت مردم ما سربلندی، پیروزی، سرافرازی و رفاه دنیوی و همچنین فلاح و رستگاری اخروی باشد.

آیت‌الله عابدینی در رابطه با شاخصه‌های کاندیدای اصلح اظهار کرد: اولین موضوعی که مردم در کاندیدای موردنظر خود جست‌وجو می‌کنند ایمان و اعتقاد است، همچنین درایت، تخصص، صداقت، همراهی با نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری، پاکدستی، امانتداری و پای عهد و پیمان با مردم ایستادن از جمله معیارهایی است که باید در انتخاب کاندیدای اصلح مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام
captcha