انتشار فراخوان هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قزوین
کد خبر: 4175437
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱

انتشار فراخوان هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قزوین

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین از انتشار فراخوان هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان قزوین خبر داد.

کشاورز رئیس بسیج رسانه قزوین

محمد کشاورز، رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین، در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص جنگ نرم، گفت: با توجه به تبلیغات سوء و منحرف کننده رسانه‌های خارجی علیه انقلاب و دستاوردهای افتخار آفرین آن، اصحاب رسانه با بسیج امکانات موجود در عرصه رسانه (یعنی ظرفیت سازی رسانه‌ای) ضمن آگاه سازی و فضاسازی مناسب در اطلاع رسانی و امیدآفرینی، می‌توانند نقش مؤثر و بی‌بدیل خود را ایفا کنند.

این مسئول بیان کرد: بنابراین باید شرایط و زمینه به‌کارگیری حرفه‌ای صاحبان اندیشه، قلم و رسانه را فراهم ساخته تا اقدامات رسانه‌ای مطلوبی در راستای جریان‌سازی رسانه‌ای و در چارچوب مرجعیت رسانه‌های داخلی به نفع انقلاب اسلامی صورت گیرد. در این زمینه سازمان بسیج رسانه با درک شرایط خطیر کنونی و در پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و در راستای سند اعتلای بسیج با نگاهی راهبردی به رسانه، اقدام به برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر کرده است.

وی درخصوص شرایط و ضوابط ارسال آثار در هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قزوین، گفت: آثار تولیدی شرکت‌کنندگان حتماً باید در یکی از رسانه‌های مکتوب، مجازی، دیداری یا شنیداری دارای مجوز و یا رسانه ملی منتشر شده باشد البته این بند شامل بخش‌های ویژه و همچنین قالب‌های مجموعه عکس، طرح‌های گرافیکی، مستند و پادکست نمی‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند علاوه بر حضور از سوی رسانه‌های رسمی به صورت آزاد هم در این بخش‌ها شرکت کنند.

کشاورز تصریح کرد: آثار ارسالی به جشنواره باید در بازه زمانی ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ تا ۱۰ آذر ۱۴۰۲ منتشر شده باشد و  هر فرد مجاز به ارسال حداکثر ۴ اثر در هر بخش به جشنواره است و در صورتی که شرکت‌کنندگان سؤالی درباره انتخاب محور و قالب جشنواره داشته باشند می‌توانند با شماره تلفن‌ ۳۳۷۸۵۱۰۰ تماس حاصل فرمایند.

وی درخصوص محورهای جشنواره، گفت: اصحاب رسانه می‌توانند در محورهای شعار سال «مهار تورم و رشد تولید»، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام،  امید و نشاط آفرینی، خانواده، جامعه و فرزند آوری، سبک زندگی ایرانی اسلامی، رسانه و گروه‌های جهادی، انتخابات، حضور حداکثری، امنیت ملی، آب و مدیریت مصرف، قزوین شناسی (گردشگری و طبیعت، فرهیختگان و سرآمدان، تاریخ و ...) آثار خود را به دیرخانه جشنواره ارسال کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین ادامه داد: بخش‌ها و قالب‌های جشنواره شامل گزارش خبری، گزارش تحلیلی تحقیقی، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند و پادکست است.

کشاورز درخصوص نحوه ثبت نام و مهلت ارسال آثار بیان کرد: متقاضیان آثار را با اطلاعات نام و نام‌خانوادگی، نام پدر، کد ملی، نام رسانه، آدرس، عنوان اثر (تیتر)، در قالب و محور مشخص، از طریق پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۱۰۰۹۱۳۹۵۰ و یا به آدرس دبیرخانه قزوین، شهرک کوثر، خیابان شهید رجبعلی (اندیشه)، نبش خیابان ابوذر جنوبی، پلاک ۹، سازمان بسیج رسانه استان قزوین ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha