برگزاری دوره‌های غیرحضوری آموزش قرآن در شهر قدس
کد خبر: 1350431
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۸

برگزاری دوره‌های غیرحضوری آموزش قرآن در شهر قدس

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مؤسسه هادیان راهیان نور شهر قدس اقدام به برگزاری دوره‌های غیر حضوری آموزش قرآن ویژه قرآن‌آموزان در تمامی مقاطع سنی کرده است.


فاطمه کبیری‌نژاد، مدیرمسئول مؤسسه هادیان راهیان نور شهر قدس در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، در رابطه با برگزاری این دوره آموزشی، گفت: مؤسسه هادیان راهیان نور شهر قدس با ارائه نرم‌افزار نورعلی‌نور اقدام به برگزاری دوره‌های غیر حضوری آموزش قرآن ویژه قرآن‌آموزان در تمامی مقاطع سنی کرده است.



وی اظهار کرد: شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها با مفاهیم سطح 4 قرآن، تجوید و صوت و لحن قرآن آشنا می‌شوند و قرآن‌آموزان می‌توانند از کلاس‌های رفع اشکال در مؤسسه استفاده کنند.



کبیری‌نژاد عنوان کرد: این دوره‌های آموزشی از اواسط مهرماه آغاز شده است و تا پایان اسفندماه سال‌جاری ادامه می‌یابد و قرآن‌آموزان از سطوح مبتدی تا پیشرفته می‌توانند از این آموزه‌های قرآنی بهره‌مند شوند.



مدیرمسئول مؤسسه هادیان راهیان نور شهر قدس تصریح کرد: با برگزاری این دوره‌های آموزشی، امکان فراگیری آموزه‌های قرآنی برای افرادی که فرصت کافی برای شرکت در کلاس‌‌های حضوری را ندارند، فراهم می‌شود.



وی خاطرنشان کرد: همچنین این مؤسسه قرآنی سابقه طولانی در زمینه برگزاری دوره‌های تربیت مربی قرآن در رشته‌های روخوانی و روانخوانی، کودک و پیش‌دبستانی قرآن دارد.

captcha