ظلم‌ستیزی و عدالت‌طلبی؛ مهم‌ترین ویژگی انقلاب اسلامی در برابر ‌توطئه‌های دشمنان
کد خبر: 1369600
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۲

ظلم‌ستیزی و عدالت‌طلبی؛ مهم‌ترین ویژگی انقلاب اسلامی در برابر ‌توطئه‌های دشمنان

گروه اندیشه: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمدگفت:انقلاب اسلامی با داشتن تمام معیارهای یک حکومت الهی از قبیل ظلم‌ستیزی، عدالت‌طلبی و آزادخواهی توانسته با حکومت بر دل‌ها در برابر تمام توطئه‌های دشمنان ایستادگی کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه ‌و بویراحمد، نادر حسینی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد امروز، 13‌ بهمن  در نشست خبری با خبرنگاران، گفت: قبل از انقلاب یعنی در زمان پهلوی در استان کهگیلویه و بویراحمد تنها دو باب کتابخانه عمومی وجود داشته است که این آمار بدون کتابخانه‌های در دست احداث هم اکنون به 59 باب رسیده است.
وی اظهار کرد: پیشرفت در افزایش تعداد کتابخانه‌های عمومی و بخش‌های مختلف کتابخانه‌ها و تمام طرح‌های مربوط به فرهنگ مطالعه در شأن نظامی است که ثمره خون شهدا‌ و حاکمیت دین مبین اسلام است، چراکه تقدس این نظام به برکت خون شهدا‌ و به اصالت دین مبین و انسان پرور اسلام بوده است.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: دو کتابخانه که مربوط به زمان قبل از انقلاب است نیز سابقاً دو بخش مخزن و سالن مطالعه آن فعال بوده که هم اکنون بخش‌هایی چون بخش مرجع، بخش نمایه نشریات، بخش کودک و نوجوان و سایر بخش‌ها به این کتابخانه‌ها افزوده  شده‌اند.
حسینی با بیان این‌که انقلاب ما با داشتن تمام معیارهای یک حکومت الهی از قبیل ظلم‌ستیزی، عدالت‌طلبی، استقلال و آزادخواهی توانسته با حکومت بر دل‌ها در برابر تمام توطئه‌ها و تهدیدهای دشمنان ایستادگی کند، خاطرنشان کرد: این انقلاب اکنون سمبل مقاومت و اقتدار در جهان است.
وی تصریح کرد: ثمرات نظام و حکومت اسلامی ایران بعد از انقلاب در تمامی زمینه‌ها از جمله فرهنگی، علمی، مذهبی، اخلاقی بر خاص و عام پوشیده نیست.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: انقلاب اسلامی که ثمره خون هزاران شهید و جانبازی هزاران جانباز جان بر کف، به رهبری و پیشوایی امام(ره) است، بر پیشانی تاریخ تا همیشه می‌درخشد.

captcha