نحوه حفظ آرامش و مواجه با اعراض نفسانی در طب اسلامی تببین می‌شود
کد خبر: 1373460
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۷

نحوه حفظ آرامش و مواجه با اعراض نفسانی در طب اسلامی تببین می‌شود

گروه سلامت: نهمین کارگاه آموزشی طب سنتی و اسلامی مرکز نجوم و علوم نوین آستان حضرت عبدالعظیم(ع) امروز، با طرح موضوع نحوه حفظ آرامش و مواجه با اعراض نفسانی در طب اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) مرکز نجوم و علوم نوین آستان حضرت عبدالعظیم(ع) امروز، 21 بهمن‌ماه نهمین کارگاه آموزشی طب سنتی و اسلامی (مقطع مقدماتی) خود را به منظور ارتقای سطح علمی علاقه‌مندان به این حوزه برگزار می‌کند.
طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در این دوره مباحث متعددی از قبیل: سبک زندگی سالم در پرتو رساله ذهبیه امام رضا(ع)، تغذیه صحیح و سالم بر اساس معیا‌رهای طب اسلامی- ایرانی، آشنایی با ارکان چهارگانه: مزاج شناسی- علائم ده‌گانه مزاج شناسی، مزاج شناسی عملی- علائم غلبه اخلاط، آشنایی با شش اصل ضروری در حفظ سلامتی، آشنایی با اهم شیوه‌های درمانی در طب اسلامی- ایرانی(بادکش- حجامت- فصد- زالو- حقنه– قی) و پیشگیری و درمان بیماری‌های ساده از سوی اساتید و فعالان این حوزه مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
بر این اساس در نشست امروز موضوع نحوه حفظ آرامش و مواجه با اعراض نفسانی در طب اسلامی سلامتی با حضور سیدمحمد سیادتی، محقق و پژوهشگر طب اسلامی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
کارگاه‌‌های یاد شده روزهای دوشنبه به مدت هشت جلسه از ساعت 16 تا 19 برگزار می‌شود و در پایان دوره نیز گواهینامه مربوطه توسط مرکز نجوم و علوم نوین آستان حضرت عبدالعظیم(ع) اعطا خواهد شد.
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس: ضلع جنوبی آستان حضرت عبدالعظیم(ع)، دانشگاه قرآن و حدیث، طبقه دوم، مرکز نجوم و علوم نوین آستان مقدس مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 51223337-55951286 تماس بگیرند

captcha