نشست مشترک مؤسسات قرآنی قزوین با خبرگزاری ایکنا
کد خبر: 1374574
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۳
صبح امروز انجام شد؛

نشست مشترک مؤسسات قرآنی قزوین با خبرگزاری ایکنا

گروه فعالیت‌های قرآنی: نشست مشترک خبرگزاری ایکنا در استان قزوین با مدیران تعدادی از موسسات قرآنی شهرستان قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از قزوین، نشست مدیران خبرگزاری ایکنا و موسسات قرآنی شهرستان قزوین امروز، ۲۳بهمن و با هدف تبیین رسالت‌های مؤسسات قرآنی و همچنین رسانه در جنگ نرم برگزار شد.

در این نشست که با حضور مدیران ۶ موسسه قرآنی شهر قزوین برگزار شد، حسن عابدینی، دبیرارشد خبرگزاری ایکنا استان قزوین با بیان اینکه، خبرگزاری ایکنا این افتخار را پیدا کرده است که در راستای ارزش‌گذاری اهداف مقدس قرآنی و ارزش‌های دینی و اسلامی حرکت کند، افزود: بدون شک هدف این مجموعه این است که بتواند فعالیت‌ها و کارهای ارزشمند موسسات قرآنی را منتشر کند.

وی تصریح کرد: انعکاس تلاش‌‎ها و زحمات دلسوزانه مجموعه موسسات قرآنی و درخواست مطالبه‌های مدیران این مجموعه‌ها از مسئولان از مهم‌ترین مسئولیت‌هایی است که ما باید آن را به خوبی انجام دهیم.

عابدینی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی استان قزوین به دنبال ارتقای سطح فعالیت موسسات قرآنی در استان قزوین است، گفت: خبرگزاری ایکنا نیز در تلاش است تا بسترهای لازم را برای حمایت از موسسات قرآنی فراهم کند.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی استان قزوین و خبرگزاری قرآن استان در تلاش هستند تا زمینه حرکت رو به رشد فعالیت‌های قرآنی را در موسسات استان فراهم کند، تصریح کرد: باید تلاش کرد تا با ارتقای سطح دانش مربیان، آموزش قرآن در استان نیز مفهومی‌تر و عمقی‌تر شود.

این مسئول همچنین به ارائه خدمات آموزشی در مرکز آموزش‌های کوتاه مدت جهاد دانشگاهی اشاره و عنوان کرد: فعالین موسسات قرآنی می‌توانند از تخفیفات منحصر به فرد و ویژه این مرکز برای آموزش‌های عمومی و تخصصی بهره‌مند شوند.

یادآوری می‌شود که در این حلسه موسسات قرآنی حاضر در جلسه نیز به بیان نقطه نظرات خود در رابطه با نحوه تعامل با خبرگزاری ایکنا پرداختند.

captcha