فعالان موسسات قرآنی در قزوین، آموزش خبرنگاری می‌بینند
کد خبر: 1382872
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۷
توسط خبرگزاری ایکنا؛

فعالان موسسات قرآنی در قزوین، آموزش خبرنگاری می‌بینند

گروه اجتماعی: با تلاش خبرگزاری ایکنای قزوین، فعالان در مؤسسات قرآنی استان قزوین، تحت آموزش خبرنگاری قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از قزوین، اولین جلسه موسسات قرآنی شهرهای محمدیه و آبیک با خبرگزاری قرآن استان قزوین صبح امروز، ۱۲ اسفند در مؤسسه نورالهدی محمدیه و با حضور بیش از ۸ موسسه قرآنی برگزار شد.
حسن عابدینی، دبیر ارشد خبرگزاری ایکنا قزوین در این جلسه با بیان اینکه خبرگزاری قرآن پوشش و جهت‌دهی فعالیت‌های قرآنی را در رأس برنامه‌های خود دارد، اظهار کرد: اطلاع‌رسانی سریع و دقیق اخبار و رویدادهای قرآنی و دینی استان قزوین به مخاطبان داخل و خارج یکی از اهداف این خبرگزاری است.
وی افزود: تلاش در جهت تحقق فرهنگ قرآن در استان قزوین، سوق دادن جامعه به سوی سبک زندگی قرآنی و تلاش در جهت مهجوریت‌زدایی از معارف قرآن کریم در عرصه‌های مختلف از دیگر اهداف این خبرگزاری در استان قزوین است.
عابدینی با بیان اینکه این خبرگزاری از تمام ظرفیت خود برای پوشش فعالیت‌های قرآنی استان استفاده می‌کند، عنوان کرد: خبرگزاری ایکنای قزوین آمادگی آموزش و تربیت خبرنگاران قرآنی در استان را دارد.
وی در ادامه با اشاره به درخواست برخی مؤسسات قرآنی در استان برای تربیت و آموزش خبرنگار، تصریح کرد: این خبرگزاری به زودی اولین دوره خبرنگاری برای مؤسسات قرآنی شهرهای محمدیه، البرز و آبیک را برگزار خواهد کرد.
دبیر ارشد خبرگزاری ایکنا قزوین در پایان گفت: این خبرگزاری آمادگی پوشش، جهت‌دهی و حتی آموزش موسسات قرآنی در زمینه‌های خبری را دارد.

captcha