بهره‌مندی از ظرفیت‌های بالای خبرگزاری ایکنا در قزوین
کد خبر: 1398444
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۷
حجت‌الاسلام عابدینی خواستار شد:

بهره‌مندی از ظرفیت‌های بالای خبرگزاری ایکنا در قزوین

گروه فعالیت‌های قرآنی: امام جمعه قزوین در دیدار با سردبیر خبرگزاری ایکنا و تعدادی از مسئولین جهاد دانشگاهی قزوین گفت: باید از ظرفیت‌های بالای این خبرگزاری به عنوان یک خبرگزاری تخصصی در قزوین بهره‌مندی بیشتری کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی، امام جمعه موقت قزوین صبح امروز، دوم اردیبهشت در دیدار با سردبیر خبرگزاری ایکنا و تعدادی از مسئولین جهاد دانشگاهی قزوین اظهار کرد: عرصه‌ فعالیت‌ها و سوژه‌های قرآنی در استان قزوین جوشان و پربار است.
وی با بیان اینکه خبرگزاری ایکنای قزوین می‎‌تواند اثرات بزرگی در فعالیت‌های قرآنی استان برجای بگذارد، افزود: ظرفیت‌های خبرگزاری ایکنای قزوین می‌تواند بستری برای بیان توانمندی و دستاوردهای قرآنی استان محسوب شود.
امام جمعه موقت قزوین با تأکید بر اینکه باید از ظرفیت‌های بالای این خبرگزاری به عنوان یک خبرگزاری تخصصی در استان قزوین بهره‌برداری بیشتری کرد، عنوان کرد: استفاده از کارشناسان متعهد و قرآنی در استان که در کشور نیز زبان‌زد هستند می‌تواند نقش مهمی در توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه داشته باشد.
وی بیان کرد: برقراری ارتباط بیشتر بین مؤسسات و فعالان قرآنی با خبرگزاری ایکنا مطئناً زمینه را برای حضور بیشتر مؤسسات در عرصه اطلاع‌رسانی فراهم خواهد کرد و در قبال آن خبرگزاری نیز زمانی احساس موفقیت می‌کند که مؤسسات قرآنی احساس قرابت و نزدیکی بیشتری با این خبرگزاری داشته باشند.
حجت‌الاسلام عابدینی عنوان کرد: حرکت خبرگزاری ایکنا در استان قزوین باید به‌گونه‌ای باشد که مخاطب بعد از حضور در این خبرگزاری تخصصی، بتواند با باری معنوی و یا اندوخته‌ای مناسب از ایکنا خارج شود.
وی با توجه به گزارش ارائه شده، عملکرد خبرگزاری ایکنا را با توجه به سوابق، مطلوب ارزیابی و خاطرنشان کرد: راهی که در این خبرگزاری آغاز شده با توجه به قرار گرفتن نام قرآن بر روی آن باید با قدرت بیش از پیش استمرار یابد.
در ابتدای این جلسه حسن عابدینی، سردبیر خبرگزاری ایکنا قزوین با ارائه گزارشی از روند کار این خبرگزاری، تلاش برای بیان دستاوردها و توانمندی‌های قرآنی استان قزوین را از مهم‌ترین اهداف هیئت تحریریه این خبرگزاری دانست.
وی در پایان خاطرنشان کرد: راه‌اندازی میزگردهای تخصصی با موضوع قرآن و همچنین معرفی فعالان و پیشکوستان قرآنی از مهم‌ترین برنامه‌های این خبرگزاری در سال 93 خواهد بود.

captcha