مسئولان از مدیریت جهادی رزمندگان دفاع مقدس الگوبرداری کنند
کد خبر: 1407971
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶
امام جمعه موقت قزوین:

مسئولان از مدیریت جهادی رزمندگان دفاع مقدس الگوبرداری کنند

گروه اجتماعی: حجت‌الاسلام عابدینی با بیان اینکه مسئولان نظام در بحث مدیریت جهادی از رزمندگان دفاع مقدس الگو بگیرند، اظهار کرد: باید هدف خود را سازندگی، پیشرفت و توسعه کشور قرار دهیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، امام جمعه موقت قزوین صبح امروز، 28 اردیبهشت در جمع حلقه‌های صالحین سپاه ناحیه قزوین اظهار کرد: با توجه به نامگذاری سال 93، با نام اقتصاد و فرهنگ باید اراده ملی و مدیریت جهادی بیش از پیش در میان مردم و مخصوصاً مسئولین مشاهده شود.

وی افزود: ملت و به‌ویژه مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی در بحث مدیریت جهادی، باید رزمندگان دفاع مقدس را الگوی خود قرار دهند.

امام جمعه موقت قزوین در ادامه عنوان کرد: همان طور که شهدا و رزمندگان با اراده ملی و مدیریت جهادی خود توانستند نقش مهمی در سازندگی کشور در عرصه‌های بعد از پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس داشته باشند، ما هم باید هدف خود را سازندگی و پیشرفت کشور قرار دهیم.

عابدینی تأکید کرد: مردم ایران برای تحقق مدیریت جهادی نباید در انجام مسئولیت به ساعات حضور و ارائه خدمت در حدود تعیین شده در قوانین و مقرارت اکتفا کنند، بلکه باید طوری فعالیت کنند که خاطره دنیا از مردم ایران در عرصه پیروزی انقلاب زنده شود.

امام جمعه موقت قزوین یادآور شد: ملت ایران در سال جدید باید از تمام توان خود در راه حفظ عزت و اقتدار ملی استفاده کنند تا به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقامی معظم رهبری برسند.

وی بیان کرد: ما در دوران دفاع مقدس رزمندگان شجاعی داشتیم که از همه چیز خود گذشتند تا ایران اسلامی به دست بیگانگان نیفتد و آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهیدان انقلاب اسلامی محقق شود، ما هم اکنون باید مانند آن بزرگان رفتار کنیم.

این مسئول در پایان تأکید کرد: باید جهادی کار کرده و جهادی مدیریت کنیم تابه قله‌های رفیع پیشرفت فرهنگی و اقتصادی برسیم و در سازندگی هر چه بهتر ایران عزیزمان از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

captcha