جشن میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) در باقرشهر برگزار شد
کد خبر: 1416258
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۱

جشن میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) در باقرشهر برگزار شد

خبرنگاران افتخاری/ صادق شاهیان نطنزی: جشن روز جوان به مناسبت میلاد حضرت علی‌اکبر(ع)به همت روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر همراه با احوال‌پرسی جوانان و مدیریت شهری باقر شهر از بیماران آسایشگاه سرای احسان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به همت روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر، جشن روز جوان به مناسبت میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) همراه با احوا‌‌ل‌پرسی جوانان و مدیریت شهری باقرشهر از بیماران آسایشگاه سرای احسان (مرکز نگهداری و توانمندسازی بیماران روانی مزمن) با حضور و همراهی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اسلامی باقرشهر برگزار شد.

سرای احسان، که به اعتقاد اعضای هیئت مدیره جامعه خیران حامی معلولان کشور قطعه‌ای از بهشت است در جاده قدیم قم، کهریزک،‌ جاده دوتویه،‌ بعد از روستای قلعه نو چمن واقع شده است.

این مؤسسه با حمایت خیران و فعالان اجتماعی، مرکزی برای نگهداری، درمان و توان‌بخشی بیماران روانی بی‌سرپرست و کم‌بضاعت احداث کرده که توانسته بیش از 14 هزار نفر زن و مرد بی‌خانمان ناتوان را ساماندهی و توانمندسازی کرده و به دامان جامعه بازگرداند.

هم‌اکنون سرای احسان میزبان 450 بیمار مبتلا به اختلال روانی مزمن است. 340 مرد و 110 زن که سال‌هاست سرای احسان خانه آن‌هاست.

همچنین، در پایان این آئین با اعطای گواهینامه پایان دوره قالی‌بافی به مددجویان، از آنان تقدیر و نیز از جانب این مؤسسه، از مدیریت شهری و اعضای شورای اسلامی باقرشهر به جهت مساعدت‌های لازم (کمک 50 میلیون ریالی جهت تهیه کتب درمانی و امور تبلیغاتی و ...) تقدیر شد.

یادآور می‌شود، شماره حساب 0200985436007 (شماره کارت: 5029381199502709) متعلق به بانک دی به نام مؤسسه حمایت از آسیب‌دیدگان اجتماعی آماده دریافت کمک‌های مالی روشندلان است.

captcha