پوشش زنده نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در شبکه سوم سیما
کد خبر: 1424629
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰

پوشش زنده نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در شبکه سوم سیما

خبرنگاران افتخاری/ الهام ترنیان: گروه فرهنگ و معارف شبکه سه سیما طی ویژه‌برنامه‌ای به پوشش زنده نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در باغ‌موزه دفاع مقدس می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما، حسن محمدیان‌ مفرد که تهیه‌کنندگی برنامه ویژه نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم را برعهده دارد، درباره آیتم‌های مختلف برنامه اظهار کرد: در این برنامه علاوه بر اطلاع‌رسانی در مورد رویدادهایی نمایشگاه و امکانات ارائه شده، از افراد کارشناس و متخصص در عرصه مفاهیم قرآنی برای حضور در برنامه دعوت می‌شود.

وی با اشاره به میهمانان این برنامه گفت: امروز سه‌شنبه، 10 تیرماه میزبان حجت‌الاسلام والمسلمین طیب حسینی، مدیر بخش حوزویان نمایشگاه هستیم که به فعالیت‌های انجام شده درراستای ترویج مفاهیم قرآن کریم به زبان ساده و فراگیر می‌پردازد.

این تهیه‌کننده درباره دیگر بخش‌های برنامه نیز افزود: زمان برنامه 15 تا 20 دقیقه است که تقریباً 10 دقیقه آن به گفت‌وگو با کارشناس اختصاص دارد. یک تیتراژ وله و گزارش‌هایی از سطح نمایشگاه در راستای موضوع برنامه و شرح مفاهیم قرآنی نیز پخش می‌شود.

یادآور می‌شود، پخش ویژه‌برنامه نمایشگاه قرآن کاری از گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه سه سیما است که از ساعت 18 به صورت زنده پخش می‌شود‌. این برنامه تا 23 تیرماه جاری ادامه خواهد داشت.

captcha