سومین نشست «رابطه قرآن و فرهنگ زمانه» برگزار می‌شود
کد خبر: 1426277
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲
امشب در نمایشگاه قرآن؛

سومین نشست «رابطه قرآن و فرهنگ زمانه» برگزار می‌شود

گروه اندیشه: امروز سه نشست «چاپ و نشر قرآن کریم»، «شاخص‌های توسعه قرآنی در آموزش و پرورش» و «رابطه قرآن و فرهنگ زمانه» در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، از مجموعه نشست‌های بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن در باغ موزه دفاع مقدس، امروز 15 تیر سه نشست در سالن کنفرانس این مجموعه برگزار می‌شود که اولین این نشست‌ها به همت کمیته مراسم و محافل از ساعت 18 تا 19:15، با موضوع «چاپ و نشر قرآن کریم» و با حضور احمد حاجی شریف بر پا خواهد شد.
بنا بر این گزارش، در دومین نشست که با حضور علی‌اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش، برگزار خواهد شد، از ساعت 19:30 تا 20:45 «شاخص‌های توسعه قرآنی در آموزش و پرورش» بررسی می‌شود.
در نشست پایانی امشب نیز که به همت کمیته علمی از ساعت 21:45 تا 23 برگزار می‌شود، مجید معارف، استاد علوم قرآن دانشگاه تهران در سومین نشست از سلسله نشست‌های «رابطه قرآن و فرهنگ زمانه» به بررسی این موضوع می‌پردازد.
لازم به ذکر است که در روزهای گذشته همزمان با نشست‌های سالن کنفرانس باغ موزه دفاع مقدس، سالن هویزه این مجموعه نیز میزبان نشست‌های تخصصی بود که به علت برگزاری جشنواره «ماوراء از دریچه سینما» در این سالن از دیروز به مدت شش روز، نشست‌های تخصصی نمایشگاه قرآن محدود به نشست‌های سالن کنفرانس خواهد بود.

captcha