محفل انس با قرآن با عنوان «گلشن وحی» در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 1426364
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵
به‌مناسبت ماه رمضان؛

محفل انس با قرآن با عنوان «گلشن وحی» در کردستان برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارشناس قرآن سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان از برگزاری محفل انس با قرآن با عنوان «گلشن وحی» ویژه خانواده شهدا و ایثارگران به‌مناسبت ماه رمضان در تمام شهرستان‌های استان خبر داد.

میترا رسالت، کارشناس قرآن سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، از برگزاری محفل انس با قرآن با عنوان «گلشن وحی» ویژه خانواده شهدا و ایثارگران به مناسبت ماه رمضان در تمام شهرستان‌های استان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه این محفل نورانی با همت اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان در تمام شهرستان‌های استان برگزار می شود، افزود: مراسم قرآنی گلشن وحی 15 رمضان در مسجد قبای شهرستان سنندج به‌مناسبت ماه نزول قرآن برگزار شده است.

کارشناس قرآن سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان اظهار کرد: این محفل ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر شهرستان سنندج است و از 100 نفر از اعضای این خانواده‌ها دعوت به‌عمل آمده که در این مراسم حضور به هم رسانند.

وی هدف از برگزاری این برنامه را انس بیشتر با قرآن کریم و تعلیم و آموزش و تربیت قرآنی به فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران اعلام و بیان کرد: هم چنین هدف ارتقای سطح قرآن قاریان و عجین شدن با اخلاق قرآنی است.

رسالت هم چنین در این راستا افزود: امیدواریم این برنامه‌ها تداوم داشته باشند تا بتوانیم تخصص بیشتری را در حوزه قرآن به فرزندان شهدا ارائه دهیم و آنها را در راستای پیشرفت بیشتر در حوزه قرآن یاری کنیم.

وی درپایان در رابطه با کتاب قرآن کریم، یادآور شد: قرآن نوری است که آرامش می‌بخشد و در این زمان بیشتر از هر زمانی نیازمند تلاوت آن و فهم و درک آیات آن هستیم.

captcha